hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > افزایش ظرفیت پست های توزیع برق در شهرستان میامی

افزایش ظرفیت پست های توزیع برق در شهرستان میامی

مدیرتوزیع برق شهرستان میامی بیان داشت: با بهره برداری از۲۰ایستگاه هوائی، قدرت پست های توزیع برق این شهرستان، یک هزار و ۷۷۰ کیلوولت آمپر افزایش یافت.


عباسعلی اسماعیلی گفت: با افتتاح این تعداد ترانس هوائی، هم اکنون مجموع ظرفیت ایستگاه های توزیع برق این شهرستان،۵۸ هزار و ۴۵۴کیلوولت آمپر برآورد می شود.

وی با اشاره به این که۱۳هزار و ۳۹۷مترشبکه توزیع برق از ابتدای سال تا زمان حاضر برای ارائه خدمات به مشترکان درنقاط مختلف این شهرستان احداث شده افزود: بهینه سازی۲۸ هزار و ۵۳۹ مترشبکه فشارضعیف و فشارمتوسط هوایی و زمینی، ازجمله اقدامات انجام شده درعرصه خدمت رسانی به شمار می رود.

وی با بیان این که ظرف چند ماه گذشته،۱۰ دستگاه کنتور هوشمند جدید در راستای طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیریت انرژی "فهام" در این شهرستان نصب شده اضافه کرد: درجهت پروژه کاهش تلفات انرژی الکتریکی، پنج هزار و ۴۰۸ مترکابل خودنگهدار نیز دایرشده است.

اسماعیلی اعلام کرد: درراستای اجرایی نمودن پروژه های عمرانی توسعه و بهینه سازی این شهرستان، مبلغ۳۷ میلیارد و ۷۳۴میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

وی همچنین اعلام کرد: احداث شبکه ۲۰ کیلوولت و نصب پست هوایی به منظور تامین برق مرکز درمان بنیاد علوی، تبدیل شبکه فشارضعیف سیمی روستاهای همت آباد، گزه، شریف آباد و جهان آباد به کابل خودنگهدار، اصلاح شبکه فشار متوسط هوایی روستای باغچه، توسعه خط و ترانس شماره پنج روستای نام نیک و شماره سه روستای ری آباد، بهسازی خط ترانس شماره یک روستای گلستان و شماره یک روستای کرنگ، برقراری فیدر مهدی آبد از روستای بکران تا روستای شریف آباد، دایرنمودن خطوط رینگ فیدر ولهوس از روستای کلاته اسد تا محمد آباد، بهینه سازی شبکه فشارمتوسط سرخط چاه کشاورزی برزگری واقع در اراضی دانیال کالپوش و احداث شبکه فشار ضعیف هوایی به منظور تامین برق متقاضیان روستاهای ری آباد، محمودآباد، عباس آبـاد، نردین، حق الخواجه و کـلاته اسد، به عنوان پروژه های پیش بینی شده برای اجرا تا پایان سال جاری در این شهرستان محسوب می شوند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد