hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افزایش ۱۵ درصدی ورود مسافران به استان گیلان در شرایط شکننده فعلی نگران کننده است

افزایش ۱۵ درصدی ورود مسافران به استان گیلان در شرایط شکننده فعلی نگران کننده است

رئیس پلیس راه گیلان از افزایش ۱۵ درصدی ورود مسافران به گیلان خبر‌ داد و گفت: هم‌وطنان برنامه مسافرت به گیلان را منتفی کنند، چون در شرایط شکننده فعلی از نظر کرونا می‌تواند باعث بروز مشکلات اساسی در منطقه و البته سایر نقاط باشد.
سرهنگ جاور صفاری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از روز چهارشنبه شاهد ترافیک در محورهای مواصلاتی گیلان بودیم.
رئیس پلیس راه گیلان گفت: با وجود تمام هشدارهایی که درخصوص عدم مسافرت به هم‌وطنان داده شد اما بسیاری از هم‌وطنان با اخذ مجوز تردد و با وجود شرایط کرونایی گیلان به این استان سفر کردند.
 وی افزود: تردد خودروهای غیر بومی در محورهای مواصلاتی گیلان نسبت به هفته‌های گذشته از فراوانی بیشتری برخوردار بوده و براساس آمار شاهد رشد 15 درصدی ورود مسافر به گیلان بودیم.
رئیس پلیس راه استان گیلان عنوان داشت: از عصر دیروز در محورهای خروجی به سمت تهران، رشت به امامزاده هاشم و سایر محورهای خروجی  تردد بسیار با ترافیک روان را داشتیم.
وی گفت: اکنون در همه محورهای مواصلاتی استان ترافیک عادی و روان حاکم بوده و همکاران ما در 3 محور ورودی گیلان در رودبار ،آستارا و چابکسر مستقر بوده و در راستای اجرای محدودیت‌های کرونایی اعمال قانون را انجام می‌دهند.
 رئیس پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: همچنین دوربین‌های جاده‌ای استان نیز در جهت رصد رانندگان فعال بوده و اقدام به اعمال قانون رانندگانی که به توصیه‌های پلیس توجه ندارند می‌کند.
صفاری خاطرنشان کرد: استان گیلان درگیر بیماری کرونا و در وضعیت شکننده نارنجی است در این راستا تقاضای ما از هموطنان این است که در این شرایط برنامه سفر به استان گیلان را نداشته باشند؛ به این دلیل که با توجه به شکننده بودن شرایط از نظر همه‌گیری کرونا افزایش ترددها می‌تواند منجر به بروز بحران در این استان و البته سایر استان‌ها باشد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد