hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > اجرای حکم قلع و قمع در اراضی ملی روستای سرآور شهرستان مهدیشهر

اجرای حکم قلع و قمع در اراضی ملی روستای سرآور شهرستان مهدیشهر

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدیشهر از اجرای قاطع حکم قلع و قمع به مساحت ۵۶ مترمربع اتاقک و انباری و رفع تصرف از ۳۱۵ متر از اراضی ملی در راستای اجرای حکم قطعی صادره توسط دادگستری مهدیشهر و با حضور نماینده دادستان و نیروی انتظامی و پلیس پیشگیری و یگان حفاظت اداره کل و شهرستان خبر داد .
عبدوس با هشدار به کسانی که به صورت غیرمجاز اقدام به احداث بنا در اراضی ملی می‌کنند، بیان کرد: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان با آمادگی کامل با هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی و تخریب عرصه‌های مرتعی و جنگلی به صورت قاطع برخورد کرده و کوچک‌ترین اغماضی نخواهند داشت.
وی تصریح کرد: در این زمینه اقدامات قانونی و قضایی نیز توسط مسئولان قضایی شهرستان با سرعت پیگیری شده و متخلفان در این حوزه و متعرضان به اراضی ملی و عرصه‌های طبیعی به شدت مجازات شده.
رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان مهدیشهر از بهره‌برداران و دوستداران طبیعت خواست در کنار حفاظت از عرصه‌های طبیعی و ملی در صورت مشاهده هرگونه تخریب و دخل و تصرف در اراضی ملی مراتب را از طریق شماره تلفن رایگان 1504 مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان به‌صورت شبانه‌روزی اطلاع دهند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد