hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تردد خودروهای بومی در استان سمنان مجاز است/ وضعیت جدید مدارس

تردد خودروهای بومی در استان سمنان مجاز است/ وضعیت جدید مدارس

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان سمنان گفت: خودروهای پلاک ایران ۸۶ و ۹۶ به عنوان خودروی بومی استان محسوب و از ابتدای هفته آتی تردد این خودروها در سطح استان بلامانع خواهد بود.
حبیب الله خجسته پور  در جمع خبرنگاران به صورت ویدئوکنفرانسی به میزبانی استانداری سمنان ضمن اشاره به آخرین مصوبات ستاد کرونا که از شنبه، لازم‌الاجرا است، توضیح داد: آرادان و میامی در وضعیت رنگ بندی آبی قرار گرفتند و دیگر شهرستان‌های استان از لحاظ رنگ بندی کرونا در درجه زرد هستند.
وی افزود: با توجه به رنگ بندی اعلام شده توسط ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا با همکاری و همراهی آحاد مردم قانونمند و اخلاق مدار استان، دو شهرستان آرادان و میامی در وضعیت آبی کرونایی و سایر شهرستان‌ها نیز در وضعیت زرد بوده و محدودیت‌های کرونایی از روز شنبه ۲۷ دی ماه لغایت جمعه سوم بهمن ماه ۹۹ نیز بر اساس رنگ جدید اعمال خواهد شد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان گفت: بر اساس مقررات و ضوابط اعلام شده از سوی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، طی هفته آینده فعالیت مراکز تجاری، بازرگانی و خدماتی شامل گروه‌های شغلی یک تا چهار در شهرستان‌های میامی و آرادان و فعالیت گروه‌های یک الی سه در شهرستان‌های با وضعیت زرد با رعایت کامل ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی بلامانع و تنها فعالیت گروه چهار همچنان در شهرستان‌های با وضعیت رنگ بندی زرد کرونایی ممنوع است.
خجسته‌پور بیان کرد: از اول بهمن ماه سال جاری، فعالیت‌های آموزش حضوری برای پایه‌های اول و دوم ابتدایی و نیز هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش صرفاً در دروس کارگاهی و عملی در تمامی شهرستان‌ها با رعایت ضوابط بهداشتی و سقف حداکثر ۱۰ نفر برای هر کلاس مجاز و در سایر پایه‌ها و دروس همچنان به صورت غیر حضوری و مجازی خواهد بود.
وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا حضور تمامی کادر اجرایی و اداری مراکز آموزشی در سطح استان بر اساس ضوابط اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش بلا مانع بوده و همچنین در مراکز آموزشی کم جمعیت استان که حداکثر دانش آموزان در تمامی پایه‌های تحصیلی آن مرکز ۵۰ نفر یا کمتر از آن است ارائه شیوه‌ی آموزش حضوری منعی نداشته و مجاز خواهد بود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد