hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > رزمایش تعمیرات و بهینه سازی با محوریت تعدیل روشنایی معابر و اصلاح انشعابات

رزمایش تعمیرات و بهینه سازی با محوریت تعدیل روشنایی معابر و اصلاح انشعابات

سومین رزمایش تعمیرات و بهینه سازی با محوریت تعدیل روشنایی معابر و اصلاح انشعابات و رمز ارزها، همزمان با سراسر کشور در استان سمنان به اجرا درآمد .


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با عنوان این خبر گفت: این مانور از سوی شرکت توانیر در قالب یک اقدام فراگیر در سطح تمامی شرکت های توزیع نیروی برق با شعار؛ "تلاش صادقانه ، خدمت بی منت" برگزار شد .

سیدمحمد موسوی زاده بیان داشت : در این رزمایش ۵۱ اکیپ عملیاتی به استعداد ۱۵۳ نفر نیروهای فنی و تخصصی شرکت توزیع برق استان، سنایوری طرح ریزی شده را اجرایی نمودند.

وی افزود : در راستای کمک به تامین سوخت نیروگاه ها ، ظرف چند روز گذشته ، ۱۲ هزار سرچراغ روشنایی معابر در مسیرهای اصلی تعدیل گردیده و در قالب این رزمایش، دو هزار و ۳۵۰ چراغ دیگر به صورت یک در میان یا زیگزاگی خاموش شده است .

موسوی زاده یادآور شد : با تعدیل ۱۴ هزار و ۳۵۰ دستگاه چراغ معابر تاکنون ، دو هزار و ۲۰۰ کیلووات ساعت کاهش مصرف را در برداشته و این اقدام برای هر روز ، ۲۹ مگاوات ساعت صرفه جویی را به همراه دارد .

وی با اشاره به این که در این رزمایش ، لوازم اندازه گیری۴۶۵ اشتراک برق تست گردید اظهار داشت : با هوشیاری اکیپ های خدمات مشترکین این شرکت، ۶۳ دستگاه ماینر نیز کشف شد.

وی با بیان این که برنامه مذکور در روزهای ۲۵ و ۲۶ دی ماه در نقاط مختلف استان به انجام رسیده اضافه کرد : دو مانور گذشته با محوریت "اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع نیروی برق" و "اصلاح روشنایی معابر و ولتاژ شبکه" اجرایی شده است . 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد