hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > قطعی برق گلستان ربطی به عملکرد شرکت گاز استان ندارد

قطعی برق گلستان ربطی به عملکرد شرکت گاز استان ندارد

 مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: قطعی برق گلستان ربطی به عملکرد شرکت گاز استان ندارد و ما مشکلی در زمینه تهیه گاز نداریم.
علی طالبی شامگاه چهارشنبه در گفتگوی خبری در خصوص برخی از ابهامات کمبود سوخت نیروگاه ها اظهارکرد: در تأمین گاز استان ما هیچ مشکلی نداشته و در نیروگاه ها و مصرف کننده های فوق عمده یک مسأله کشوری است.
وی توضیح داد: مطابق توافقات و سیاستای دیسپاچینگ ملی قراردادی که با شرکت ملی گاز وجود دارد تأمین سوخت نیروگاه ها برای هفت ماه گرم سال است و در دیگر ماه ها تعهدی برای تأمین گاز وجود ندارد.
طالبی گفت: بنابراین در این ایام نیروگاه ها باید از سوخت مایع و دیگر سوخت های جایگزین (گازوئیل، مازوت و غیره) استفاده کنند.
مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان تأکید کرد: در حال حاضر در تامین گاز استان مشکلی وجود ندارد و تامین گاز بخش خانگی و صنعت در حال انجام است.
وی بیان کرد: البته محدودیت هایی در واحدهای فوق عمده و واحدهای صنعتی بزرگ مانند سیمان، ید و پتروشیمی وجود داشته که براساس قرارددادهای قبلی است.
طبق گفته مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان مصارف خانگی اولویت اصلی مصرف گاز است.
گفتنی است پیش از این مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان کمبود سوخت نیروگاه ها را علت خاموشی روزها اخیر اعلام کرده بود.
علی نصیری گفت که تلاش شده با محدود کردم برق در سیستم اداری و صنایع خاموشی خانگی صورت نگیرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد