hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افزایش مصرف برق دلیل خاموشی‌های پراکنده در برخی مناطق کرمانشاه

افزایش مصرف برق دلیل خاموشی‌های پراکنده در برخی مناطق کرمانشاه

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: خاموشی‌های ایجاد شده در برخی مناطق استان کرمانشاه ناشی از افزایش مصرف است.
امیدعلی مرآتی، با اشاره به خاموشی‌های پراکنده به دلیل افزایش مصرف برق در استان اظهار داشت: خاموشی‌های ایجاد شده قابل برنامه‌ریزی از قبل نبوده و تنها با 10 درصد کاهش مصرف برق و گاز امکان استمرار تأمین مطمئن گاز و برق فراهم خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه با سرد شدن هوا محدودیتی در کار نیروگاه‌ها ایجاد شده که سبب ایجاد محدودیت در تولید برق می‌شود عنوان کرد: بار کل استان در روز گذشته حدود 500 مگاوات بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است.
مرآتی با بیان اینکه بار مصرف نسبت به شب گذشته حدود 3 مگاوات افزایش یافته است گفت: از تمام مردم استان درخواست می‌شود در زمینه مصرف گاز و برق صرفه‌جویی لازم را داشته باشند تا شاهد خاموشی نباشیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه افزود: با مدیریت مصرف مشترکان کرمانشاهی کمترین میزان سهمیه خاموشی کشور به استان کرمانشاه تخصیص یافته است.
وی عنوان کرد: با کاهش هر درجه دمای محیط حدود 10 درصد در مصرف گاز صرفه‌جویی می‌شود و این سبب می‌شود نیروگاه‌های بیشتری در مدار قرار گیرد که خللی در کار برق‌رسانی ایجاد نشود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد