hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آخرین وضعیت طرح‌های حمایتی ، اشتغال و مسکن مددجویان شهر جدید گلبهار

آخرین وضعیت طرح‌های حمایتی ، اشتغال و مسکن مددجویان شهر جدید گلبهار

سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با حضور در شهر جدید گلبهار ضمن بازدید از کمیته امداد گلبهار، وضعیت اشتغال و مسکن مددجویان در این شهرستان را بررسی نمود.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-در این بازدید که به دعوت سرپرست فرمانداری شهرستان گلبهار و با همراهی جمعی از مسئولین استان و شهرستان همراه بود، سید مرتضی بختیاری با حضور در کمیته امداد امام خمینی (ره) گلبهار، آخرین وضعیت طرح‌های حمایتی و بویژه اشتغال و مسکن مددجویان این شهرستان را بررسی نمود.
در ابتدای این بازدید، موضوع تهاتر زمین متعلق به کمیته امداد امام خمینی (ره) با شرکت عمران شهر جدید گلبهار توسط هومن گریوانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت مطرح و مقرر شد تا بزودی جلسه ای با حضور مسئولین ذیربط صورت پذیرفته و این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران گلبهار ضمن تشریح این طرح عنوان داشت: در صورت موافقت با طرح فوق قطعا شاهد اشتغال تعداد کثیری از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان گلبهار و حومه خواهیم بود که اشتغال پايدار و توسعه اقتصادي منطقه را به همراه خواهد داشت. 
مهدی دونده سرپرست فرمانداری شهرستان گلبهار نیز در این بازدید، حضور سید مرتضی بختیاری را در گلبهار مایه خیر و برکت دانست و افزود: با توجه به سکونت 1500 نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در گلبهار، امیدواریم حمایت‌های رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) همانند گذشته در این شهرستان راهگشا و مثمرالثمر شود.
فرماندار شهرستان گلبهار با اشاره به دغدغه های پیش رو گفت: ما از شما تفکیک اعتبارات، افزایش اعتبارات ساخت و همچنین مساعدت در ایجاد مجموعه صنعتی را خواستاریم، که قطعا با ایجاد این مجموعه تمام مددجویان اشتغال پیدا خواهند کرد.
در ادامه رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور ضمن بررسی وضعیت اشتغال و مسکن مددجویان، از طرح پیشنهادی ایجاد مجموعه صنعتی و اشتغالزایی ابراز رضایت نمود و اظهار داشت: با توجه به همراهی مهندس گریوانی و مجموعه شرکت عمران گلبهار در بحث تهاتر و همچنین فرصت مناسب اشتغالزایی در این شهرستان، این طرح بسیار مناسب می باشد و شخصا با آن موافق هستم. 
بختیاری در پایان این بازدید افزود: طرح فوق در مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره) بررسی خواهد شد و انشالله اتفاقات خوبی برای مردمان این منطقه و بویژه مددجویان عزیز خواهد افتاد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد