hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > اجرای طرح توسعه بیش از ۱۹ هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان شاهرود

اجرای طرح توسعه بیش از ۱۹ هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان شاهرود

طرح توسعه هشت هزار و ۵۶ متر شبکه فشار ضعیف و همچنین ۱۱ هزار و ۵۰۵ متر شبکه ۲۰ کیلوولت هوائی و زمینی در شهرستان شاهرود بهره برداری شد.


مدیرتوزیع برق شهرستان شاهرود با بیان این خبر گفت: نصب ۲۴ ایستگاه هوائی توزیع برق با ظرفیت سه هزار و ۷۸۵ کیلوولت آمپر در راستای پروژه کاهش تلفات انرژی الکتریکی، از جمله اقدامات صورت گرفته به شمار می رود.

جمال فرخ زاده با اشاره به این که شش هزار و ۱۷۷ متر کابل خودنگهدار به منظور پیشگیری از سرقت شبکه در مدت زمان قید شده احداث شده افزود: بهسازی ۱۳ هزار و ۴۷۲ متر شبکه های توزیع برق توسط اکیپ های عملیاتی این مدیریت، از دیگر فعالیت های اجرائی شده محسوب می شود.

وی همچنین یادآور شد: دایر نمودن ۲۸ دستگاه کنتور هوشمند در قالب طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیریت انرژی (فهام)، به عنوان یکی دیگر از برنامه های صورت گرفته در راستای اقدامات هوشمندسازی به شمار می رود.

وی با عنوان این که ۶۲۰ پروژه عمرانی برق رسانی در زمینه های توسعه و بهینه سازی شبکه هاو تاسیسات توزیع برق در این شهرستان به انجام رسیده تصریح کرد: جهت انجام این تعداد پروژه در ۹ ماهه سال جاری، مبلغ ۹۵ میلیارد و ۵۸۸ میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد