hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > از جمله آثار ارتقای فرهنگ عمومی استفاده بهینه از منابع انرژی است

از جمله آثار ارتقای فرهنگ عمومی استفاده بهینه از منابع انرژی است

مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گفت: استفاده بهینه از منابع انرژی، از جمله آثار ارتقای فرهنگ عمومی در جامعه محسوب می شود.


سید محمد موسوی زاده به برودت هوا و افزایش مصرف گاز اشاره کرد و افزود: محدودیت های به وجود آمده در تامین سوخت نیروگاه ها که گاز طبیعی می باشد، باعث شده تا از سوی دیسپاچینگ ملی، مدیریت اضطراری بار در استان اعمال گردیده و مدیریت بهینه مصرف انرژی یک ضرورت به شمار می رود.

وی اضافه کرد: موفقیت های حاصله این شرکت در عرصه های فرهنگی و دینی به ویژه نماز، با برنامه ریزی لازم در قالب جلسات شورای فرهنگی و پیگیری و اجرای برنامه ها محقق می گردد که با حرکت برنامه ای و براساس ساختار، برنامه ها به نحوی شایسته و مناسب، برای کارکنان و خانواده های آنان اجرایی می شود.

وی با عنوان این که قریب ۱۱ سال است که این شرکت در عرصه ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز در ارزیابی دستگاه های اجرایی حائز رتبه شایسته تقدیر ویژه می شود یادآور شد: اجرای کامل تفاهم نامه بـرنامه های نماز در بخش های مدیریتی و تمهیدی، آموزشی و پژوهشی و تبلیغی و ترویجی، یکی از عوامل توفیق در این حوزه است.

موسوی زاده تصریح کرد: تدوین اهداف و برنامه های سال، تشکیل منظم جلسات نماز، نظارت مستمر، تامین اعتبار، تجلیل از فعالان نماز، اجرای دوره های آموزشی و برنامه های متنوع فرهنگی، جشن تکلیف فرزندان همکار، نظرسنجی از کارکنان و تهیه و تنظیم گانت چارت جهت برنامه ریزی فعالیت ها، از دیگر عواملی است که در توفیقات این شرکت در حوزه نماز مثمر ثمر بوده و همچنان استمرار دارد.

گفتنی است: چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان به ریاست آیت ا... شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و اعضای این شورا به صورت وبیناری برگزار و شرکت توزیع برق استان سمنان به عنوان یکی از دستگاه های موفق در زمینه برنامه های فرهنگی، به جلسه مذکور دعوت گردیده و گزارش لازم توسط مدیرعامل این شرکت ارائه شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد