hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > شوک فکری به استقلالی‌ها؛ نه میلیچ را می خواهم نه شیخ !

شوک فکری به استقلالی‌ها؛ نه میلیچ را می خواهم نه شیخ !

سرمربی استقلال به مدیران این باشگاه اعلام نموده است که در انتهای نیم فصل شیخ دیاباته و میلیچ میتوانند از باشگاه استقلال جدا شوند.
به گزارش دانشجو، محمود فکری سه روز پیش از دربی پایتخت در نشست سه نفره خود با خلیل زاده و حجت نظری اعلام کرده است مدیران استقلال در نیم فصل می توانند با شیخ و میلیج فسخ کنند چون هم این دو بازیکن در تفکراتش جایی ندارند و هم اینکه در تمرینات بی انضباط هستند!
 
میلیچ رسما با باشگاه استقلال فسخ کرد 
هروویه میلیچ خواهان فسخ قراردادش با استقلال شده است و در واقع درست مثل آندره‌ آ استراماچونی قراردادش را با استقلال فسخ کرد.
 
با توجه به مبلغی که میلیچ از استقلال دریافت کرده، فسخ قراردادش قانونی است. او صبر کرد تا دو ماه از عدم دریافت حقوقش بگذرد تا به صورت قانونی فسخ کند.
 
انتقاد مومنی از دستیاران فکری؛ شایستگی نیمکت استقلال را ندارند 
 محمد مومنی جدیدترین فردی است که به سرمربی استقلال توصیه کرده کادرش را قویتر کند.
 
اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
به گزارش فوتبالی، نمایش استقلال در دربی کفه ترازو را به نفع منتقدان فکری سنگین کرده و با اینکه تیم او در لحظات پایانی از باخت مقابل رقیب سنتی فرار کرد اما نمایش تیم او با انتقادهای زیادی روبرو شده است.

 
محمد مومنی مهاجم سابق استقلال که با روزنامه فرهیختگان صحبت کرده درباره تعویض‌های استقلال گفته است: برای هر سیستم باید اول شرح وظایف بازیکنان مشخص باشد، اگر این اتفاق بیفتد شاید مشکلی به‌وجود نیاید اما موقعی که شما وظیفه‌ای نمی‌دهید هرچند نفر را هم که بگذارید بازهم همان سبک بازی و روش انجام می‌شود. اینها همه وظایف دستیاران است که به بازیکنان منتقل شود و کار سرمربی نیست. سرمربی باید مدیریت کند که به‌نظر من اعمال مدیریت فکری بسیار مناسب بود اما کسانی که باید به او کمک کنند شایستگی نیمکت استقلال را ندارند.
 
مومنی با این وضعیت آینده خوبی برای استقلال تصور نمی‌کند: باید دانش فنی بیشتری به تیم تزریق شود تا این تیم چشم‌نوازتر بازی کند. با این شکل و شمایل به‌نظر من استقلال شاید موفق باشد اما موفقیتش ادامه‌دار نیست.
 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد