hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > یزدان‌بخش: من واکسن ایرانی کرونا را می‌زنم/«آینده» به جشنواره فیلم فجر نرسید

یزدان‌بخش: من واکسن ایرانی کرونا را می‌زنم/«آینده» به جشنواره فیلم فجر نرسید

بازیگر فیلم سینمایی «ابد و یک روز» گفت: سال پیش در فیلم سینمایی «آینده» به کارگردانی «امیر پورکیان» حضور داشتم، نقشم در این فیلم دوست داشتنی و جالب بود و از حضور در کنار این گروه احساس خوبی داشتم، تا آنجا که می‌دانم کار برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده شده بود منتها در فهرست نهایی قرار نگرفت و به جشنواره نرسید. 
شیرین یزدان بخش ، پیرامون آخرین مجموعه فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر که به دلیل بیماری کرونا به هیچ وجه سر کار نمی‌روم، با سنی که من دارم و سخت بودن رعایت پروتلک‌های بهداشتی سر صحنه رفتن من بازی با جانم است. 
وی با اشاره به ایفای نقش در فیلم سینمایی «آینده» افزود: سال پیش در فیلم سینمایی «آینده» به کارگردانی «امیر پورکیان» حضور داشتم، نقشم در این فیلم دوست داشتنی و جالب بود و از حضور در کنار این گروه احساس خوبی داشتم، تا آنجا که می‌دانم کار برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده شده بود منتها در فهرست نهایی قرار نگرفت و به جشنواره نرسید. 
بازیگر فیلم «آینده» درباره غیبت خود در جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: هیچ وقت خودم را بازیگر حرفه ای ندانسته و نمی دانم، تاکنون هم اگر اتفاقی افتاده از خوش اقبالی من بوده است و به همین دلیل حسرت چیزی را نمی خورم، به امید خدا سال آینده باز هم در فیلمی بازی کرده و به جشنواره فیلم فجر می آیم. 
وی در همین راستا ادامه داد: فعلا شرایط برای من به نحوی است که ترجیح می دهم که از سلامتی خودم حفاظت کنم، شاید برخی جوانان بتوانند با وجود خطر بیماری کرونا جلوی دوربین بروند اما برای بازیگری هم سن من کرونا به هیچ وجه شوخی بردار نیست، به همین دلیل عجله نمی کنم و می گذارم وقتی اوضاع آرام شد دوباره جلوی دوربین بروم.

بازیگر فیلم «بوسیدن روی ماه» درباره شروع واکسیناسیون کرونا در کشور افزود: من هم شنیده ام که تزریق واکسن آغاز شده است، امیدوارم همه چیز به خوبی پیش برود و ما هم بتوانیم در سال آینده به دور از بیماری زندگی کنیم، شخصا هم اگر لازم باشد واکسن تولید داخل را مصرف می کنم، زیرا طبیعتا پشت تولید این واکسن تحقیقات زیادی صورت گرفته است، بالاخره هر واکسنی خطرات خود را دارد و نمی توان گفت که نمونه های خارجی بی خطر هستند، اما ترجیح من استفاده از نمونه داخلی است. 
وی با اشاره به فعالیت برخی از هنرمندان پیشکسوت در عرصه بازیگری در ایام بیماری کرونا اظهار کرد: نمی شود به فردی که زندگی اش از طریق بازیگری می گذرد گفت که کار نکن، اگر می گوییم کار نکن باید از او حمایت کنیم، وقتی تنها راه خرج زندگی جلوی دوربین رفتن است پس به نظر من هیچ گلایه ای نمی توان از این عزیزان داشت.
این بازیگر پیشکسوت با تاکید بر لزوم حمایت از بازیگران در ایام کرونا اضافه کرد: اگر ما می‌خواهیم تولید پروژه‌های تصویری را تعطیل کنیم باید شرایط به نحوی پیش برود که از بازیگران و عوامل سینما حمایت کنیم، در غیر این صورت نمی‌توان به راحتی این شغل را تعطیل کرد، به همین واسطه شخصا هیچ خرده‌ای بر عزیزانی که در شرایط فعلی در پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی کار می‌کنند نمی‌گیرم. 
وی در همین رابطه خاطرنشان کرد: در هر صورت احتیاط شرط عقل است، رعایت بهداشت و پروتکل‌های بهداشتی تولیدات تصویری یا مشاغل دیگر ندارد، همه ما در همه جا باید پروتکل‌ها را رعایت کنیم، شخصا امیدوارم که این وضعیت پایان یابد، اما این را هم بگویم که ما وظیفه داریم برای سلامت خود و عزیزانمان بهداشت را رعایت کنیم، امیدوارم تمامی دوستان بازیگر و هنرمندم در شرایط فعلی به سلامت برهه زمانی کرونا را پشت سر گذاشته و سال آینده با آرامش خیال کار کنند. 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد