hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بازداشت عامل کودک آزاری در شهرستان عجب شیر / تماس با ۱۲۳ در مواقع مواجهه با مضمون کودک آزاری

بازداشت عامل کودک آزاری در شهرستان عجب شیر / تماس با ۱۲۳ در مواقع مواجهه با مضمون کودک آزاری

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی از مردم فهیم استان درخواست کرد در صورت مشاهده مواردی با مضامین کودک آزاری، مراتب را جهت پیگیری به شماره تلفن ۱۲۳ اورژانس اجتماعی اطلاع دهند.
 فرگل صحاف اظهار داشت: در پی انتشار تصاویری با مضمون کودک آزاری در فضای مجازی، با دستور مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی، تیمی متشکل از معاونت اجتماعی، اورژانس اجتماعی و اداره بهزیستی شهرستان، موضوع  با جدیت کامل در دستور کار بهزیستی قرار گرفت و با پیگیری های لازم از جانب اورژانس اجتماعی و همکاری با کادر دادستانی عمومی، عوامل نیروی انتظامی شهرستان، بلافاصله با بررسی های  پلیس فتا هویت متهمین در یکی از روستاهای شهرستان عجب شیر شناسایی شد.
وی افزود: تیم سیار اورژانس اجتماعی بلافاصله جهت مداخله در پرونده با همراهی عوامل نیروی انتظامی برای مصاحبه با عاملین کودک آزاری اعزام شد.
صحاف گفت: پس از بررسی های لازم مشخص شد فرد کودک آزار  پدر کودک بوده و با بیان  اینکه از روی عدم آگاهی و جهت سرگرمی و مزاح با کودکش  اقدام به این کار نموده که اقوام نزدیک (عمو و پسر عموی کودک) از موضوع سوء استفاده کرده و آنرا در فضای مجازی پخش کرده و موجب خدشه دار شدن اذهان عمومی شده اند.
وی افزود: مسببین به همراه پدر کودک به خاطر اقدام ناشایست، در فرماندهی انتظامی شهرستان عجب شیر در بازداشت به سر می برند.
مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی گفت: طی مصاحبه های بالینی با پدر خانواده (که از لحاظ روحی و روانی سالم بوده) در خصوص اعمال ناشایست مشهود در کلیپ ویدیویی به شدت اظهار ندامت کرده و به جد اظهار داشت که از روی عمد و به قصد آسیب رساندن و آزار به کودک نبوده و صرف خوشایندی کودک و ایجاد سرگرمی برای کودک بوده است.
وی از مردم فهیم استان درخواست کرد در صورت مشاهده مواردی با مضامین کودک آزاری،   مراتب را جهت پیگیری به شماره تلفن ۱۲۳ اورژانس اجتماعی اطلاع دهند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد