hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اعمال محدودیت‌های شدید کرونایی در مازندران / کارت های تردد قبلی باطل شد

اعمال محدودیت‌های شدید کرونایی در مازندران / کارت های تردد قبلی باطل شد

محدودیت‌های جدید و شدید تردد از امروز سه شنبه ۲۳ دی در جاده‌های برون و درون شهری مازندران اعمال شد.
شیرازی مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری مازندران ، گفت: برای کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا در مازندران محدودیت‌های جدید و شدید تردد از امروز سه شنبه ۲۳ دی اعمال شد و کارت‌های تردد قبل دیگر اعتبار ندارد.

او افزود: همه کارت‌های تردد قبلی به جزء کارت تردد شبانه دارای هولوگرام قبل از ساعت ۸ صبح امروز سه شنبه ۲۳ دی باطل و از درجه اعتبار ساقط است.

شیرازی  گفت: صرفاً افراد بومی ساکن هر شهرستان مجاز به تردد در آن شهرستان بوده و ورود افراد غیر ساکن ممنوع است.

شیرازی افزود: ملاک تردد افراد منوط به ارائه یکی از مدارک شامل ارائه کارت ملی متعلق به شهرستان، پلاک خودرو یا بیمه نامه مرتبط با شهرستان، کارت شناسایی ادارات، کارخانجات و نهاد‌های و پروانه کسب و سند مالکیت است.

مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری مازندران گفت: افراد غیر بومی و مسافر در طول مسیر اجازه ورود به شهر‌ها را نداشته و از کنار گذر‌ها و کمربندی‌ها اجازه عبور خواهند داشت.

او افزود: تردد خودرو‌های امدادی، درمانی و سرویس‌های اداری و کارگری، حمل بار، کالا‌ها و مایحتاج اساسی مردم و واحد‌های تولیدی مشمول ممنوعیت‌ها نمی‌شوند.

مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری مازندران گفت: در این طرح نیروی انتظامی استان نظارت‌ها در ایستگاه‌های بازرسی را با همکاری سپاه کربلا و جمعیت هلال احمر استان تشدید خواهد کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد