hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تصادف اتوبوس با تریلر در محور کاشان-نطنز یک کشته و ۱۳ زخمی برجای گذاشت

تصادف اتوبوس با تریلر در محور کاشان-نطنز یک کشته و ۱۳ زخمی برجای گذاشت

رئیس اورژانس کاشان با بیان اینکه تصادف اتوبوس با تریلر در محور کاشان-نطنز یک کشته و ۱۳ زخمی برجای گذاشت، گفت: دو مصدوم حادثه در محل مداوا و مابقی به بیمارستان منتقل شدند.

حسین ریاحی صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به تصادف بین یک دستگاه اتوبوس با یکدستگاه تریلر اظهار داشت: این حادثه که در بامداد امروز بیست و سوم دی رخ داد، یک دستگاه اتوبوس با تریلر در اتوبان کاشان به سمت نطنز تصادف کرد.

وی با بیان اینکه عوامل اورژانس به محض دریافت خبر تصادف سریعا به محل حادثه اعزام شدند، افزود: عوامل اورژانس کاشان به همراه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و نیروهای امداد و نجات هلال‌احمر و تیم عملیاتی آتش‌نشانی نیز در محل حادثه حضور داشتند.

رئیس اورژانس کاشان با بیان اینکه متأسفانه این حادثه یک کشته و 13 مصدوم به دنبال داشت، ابراز داشت: 11 مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات درمانی اولیه توسط کارشناسان اورژانس جهت سیر مراحل درمانی به بیمارستان شهید بهشتی کاشان اعزام و دو مصدوم با توجه به جراحات سطحی در محل حادثه درمان شدند.

وی با بیان اینکه نیمی از حال عمومی مصدومان نسبتا مساعد گزارش شده است، گفت: کارشناسان و عوامل پلیس راهور نیروی انتظامی علت و یا علل حادثه را بررسی می‌کنند و تاکنون علت حادثه تصادف تریلر با این اتوبوس توسط عوامل انتظامی مشخص نشده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد