hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > کاهش ۸۱ درصدی بیماران بستری در کرمانشاه از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی/ مرگ ناشی از کرونا به ۱.۱ در روز رسید

کاهش ۸۱ درصدی بیماران بستری در کرمانشاه از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی/ مرگ ناشی از کرونا به ۱.۱ در روز رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی به منظور قطع زنجیره انتقال کرونا سبب کاهش ۸۱ درصدی بیماران بستری شده است.
محمودرضا مرادی ، اظهار داشت: میانگین بستری در روز در آبان 227 نفر بوده است و در آذر به 105 نفر و در دی‌ماه به 45 نفر در روز رسیده است.
وی عنوان کرد: میانگین مرگ و میر بر اثر کرونا در استان در آبان 13 نفر، در آذر 8/3 نفر و در دی ماه به 1/1 نفر در روز رسیده است.
مرادی گفت: همکاری بسیار خوب سپاه پاسداران و سازمان بسیج جامعه پزشکی و کمک سازمان‌هایی چون هلال احمر ، بهزیستی، شهرداری و غیره منجر به اقدامات و نتایج بسیار خوب شد.
 
ی افزود: 149 تیم نظارتی، 655 تیم مراقبتی، 1440 تیم حمایتی و 56 تیم مراقبت در منزل در طرح شهید سلیمانی در حال فعالیت در استان هستند‌.
مرادی بیان کرد: تعداد بیماران بستری در زمان شروع طرح یعنی اول آذرماه 960 نفر بوده که اکنون به 144 نفر رسیده و این به معنی کاهش 81/6 درصدی میزان بستری است.
وی با اشاره به اینکه 4731 تست رپید و 11745 مورد تست پی سی آر در تیم‌های مراقبتی انجام شده است گفت: انجام تست‌ها در بین افراد دارای تماس نزدیک با مبتلایان 1821 مورد بوده که 279 نفر از آنان مثبت تشخیص داده شده اند.
مرادی افزود: مراقبت از 1132 مبتلا در منزل، 46674 مورد بازدید تیم‌های نظارتی، معرفی 644 مورد به مراجع قضایی و 330 مورد تعطیلی واحدهای متخلف از جمله فعالیت‌های استان در طرح شهید سلیمانی بوده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد