hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > فاز نخست "کارخانه شیرخشک" بروجرد در آستانه افتتاح است

فاز نخست "کارخانه شیرخشک" بروجرد در آستانه افتتاح است

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: فاز اول زنجیره محصولات لبنی کارخانه شیرخشک در بروجرد به‌زودی تکمیل می‌شود.
عباس گودرزی، با بیان اینکه "کارخانه شیر خشک مراحل تکمیلی خود را طی می‌کند" اظهارداشت: پروژه شیر خشک بروجرد در 3 فاز در حال تکمیل است و ان‌شاءالله به زودی تولیدات این کارخانه وارد چرخه بازار می‌شود.
وی افزود: فاز اول زنجیره محصولات لبنی کارخانه شیر خشک در بروجرد به زودی تکمیل می‌شود و برند و مزیتی اقتصادی برای شهرستان بروجرد خواهد بود. تلاش کردیم تا فرصت‌های شغلی زیادی را برای جوانان در این کارخانه ایجاد کرده و خانواده‌هایی را از نگرانی در بیاوریم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس با اشاره به اینکه "فاز اول این کارخانه که مربوط به تولید شیر خشک در شهرستان بروجرد است" عنوان کرد: فاز اول و تولید شیر خشک به صورت جداگانه 3 فاز مجزا دارد و هر فاز مقدار و تناژ تولید جدا از هم دارند.
وی تاکید کرد: تولید فاز اول شیر خشک کارخانه روزانه 300 تن، فاز دوم 600 تن در روز و فاز سوم 1200 تن در یک شبانه روز تولید می‌کند که این مقدار از تولید می‌تواند نیاز شهرستان و استان را برآورده کند.
گودرزی تصریح کرد: با توجه به ظرفیتی که در این نقطه و در شهرستان بروجرد و چشم اندازی که شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی کشور تعریف کردند اینجا به مرکز پالایش شیر ایران تبدیل می‌شود و با فرآوری‌های مختلف می‌توان فرصت‌های جدیدی را در شهرستان بروجرد در حوزه لبنیات و شیر خشک ایجاد کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد