hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > آگهی مزایده شماره: ج/99/4330

آگهی مزایده شماره: ج/99/4330

هیات اجرایی فروش املاک، تعدادی ملک مازاد بر نیاز خود را با وضع موجود و با شرایط ذیل از طریق مزایده عمومی به فروش می رساند. متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، بازدید از ملک و دریافت اسناد مزایده همه روزه بجز ایام تعطیل از ساعت 08:00 صبح الی 14:00 به دفتر فروش به نشانی: اصفهان- بلوار گلخانه- جنب فروشگاه شمس و خیابان جنت مراجعه و یا در ساعات اداری با شماره تلفن های09137164975 و 02123832537 تماس حاصل فرمایند.



هیات اجرایی فروش املاک، تعدادی ملک مازاد بر نیاز خود را با وضع موجود و با شرایط ذیل از طریق مزایده عمومی به فروش می رساند. متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، بازدید از ملک و دریافت اسناد مزایده همه روزه بجز ایام تعطیل از ساعت 08:00 صبح الی 14:00 به دفتر فروش به نشانی: اصفهان- بلوار گلخانه- جنب فروشگاه شمس و خیابان جنت مراجعه و یا در ساعات اداری با شماره تلفن های 09137164975 و 02123832537 تماس حاصل فرمایند.

مهلت ارائه پیشنهادات پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 99/11/11 می باشد. بازگشایی پاکت ها روز یکشنبه مورخ 99/11/12 انجام و نتایج آن به متقاضیان اعلام خواهد شد.



شرایط پرداخت:

الف: معادل ۴۰٪ کل مبلغ همزمان با تنظیم مبایعه نامه دریافت می گردد. 

ب: معادل ۴۰٪ ثمن معامله ظرف مدت ۴۵ روز پس از تنظیم مبایعه نامه همزمان با تحویل ملک به خریدار دریافت می گردد. 

ج: معادل ۲۰٪ ثمن معامله ظرف مدت ۹۰ روز پس از تنظیم مبایعه نامه همزمان با انتقال سند مالکیت به نام خریدار تحویل می گردد.

شرایط شرکت در مزایده عمومی: 

1- داشتن اهلیت قانونی 

2- دریافت و تکمیل فرم شرکت در مزایده

٣- ارائه یک فقره چک تضمینی بانکی جهت تضمین شرکت در مزایده به مبالغ مندرج در جدول فوق برای هر یک از املاک مورد تقاضا 

4- اعلام قیمت پیشنهادی به صورت محرمانه و مکتوب، در پاکت در بسته تحت عنوان پاکت (ب) 

۵- ارائه فرم امضاء شده شرکت در مزایده به همراه برگه امضاء شده شرایط مزایده، تصویر چک تضمینی و تصویر کارت ملی در پاکت الف 

۶- مزایده گزار در قبول یا رد یک یا کلیه پیشنهادات مختار می باشد و پیشنهاد قیمت ناقص، مخدوش، مشروط یا فاقد ضمانت بازگشایی نخواهد شد. 

۷- در صورت استنکاف برنده مزایده از امضای مبایعه نامه، سپرده او ضبط و با نفر دوم مزایده مبایعه نامه منعقد خواهد شد و سپرده برنده دوم مزایده نیز در صورتی که از امضای مبایعه نامه امتناع ورزد، ضبط شده و با نفر سوم مزایده مبایعه نامه تنظیم خواهد شد. 

۸- تضامین پیشنهادی نفرات اول تا سوم تا زمان تنظیم مبایعه نامه فروش نزد مزایده گزار خواهد ماند و تضامین سایر شرکت کنندگان حداکثر ظرف ۱۵ روز کاری عودت می گردد.

 

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد