hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بنیاد خیریه آبشارعاطفه ها یکی از مجموعه های موفق در کمک به نیازمندان

بنیاد خیریه آبشارعاطفه ها یکی از مجموعه های موفق در کمک به نیازمندان

مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: مجموعه خیریه آبشار عاطفه ها یکی از مجموعه های موفق در بین مجموعه های مردم نهاد در کمک به مردم نیازمند در دوران کرونا بوده است.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-سید حمید موسوی در مراسم اولین جشنواره فیلم کوتاه بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها ؛ با بیان اینکه کشور ما در حوزه اجتماعی و فرهنگی درگیر مشکلات ناشی از ویروس کرونا و تبعات آن شده است؛ افزود: امروز دنیا در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و حتی امنیتی درگیر تغییر و تحولات و مقابله با این بیماری است.

وی ادامه داد: کشور ما با وجود جنگ اقتصادی و تحریم های استکبار و کشورهای معاند توانسته با این ویروس منحوس دست و پنجه نرم کند و خدا را شکر با وجود عملکرد کشور ما در حوزه مقابله با کرونا قابل تقدیر است.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه در آمریکا و دیگر کشورهای پیشرفته جهان آمار فوتی های ناشی از کرونا رو به افزایش است در حالی که کشور ما به همت مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی و همت کادر درمان در شرایط خوبی قرار دارد؛ گفت: اوایل اذر ماه در خراسان رضوی در پیک سختی از شیوع کرونا قرار داشتیم اما شرایط ما به گونه ای است که 18شهرستان استان در وضعیت آبی و 15 شهرستان در وضعیت زرد هستند و توانستیم موج بیماری را کنترل کنیم که البته کمک های مردمی نقش موثری در این راستا داشتند.

موسوی به نقش مردم در کنترل بیماری کرونا اشاره کرد و افزود:‌ تصمیمات توسط دولت اتخاذ می شود ولی اجرای آن دست مردم است. دولت به تنهایی و بدون کمک مردم نخواهد توانست این بیماری را کنترل کند. با عدم رعایت پروتکل های اجتماعی ممکن است دچار موج های دیگری شویم و اقشار اسیب پذیر در این بین زندگیشان سخت خواهد شد لذا نیازمند کمک خیرین بیشتری هستیم.

وی با اشاره به نقش مهم خیرین در دوران کرونا به افراد نیازمند؛ بیان کرد:  مجموعه خیریه آبشار عاطفه ها یکی از مجموعه های موفق در بین مجموعه های مردم نهاد در این حوزه بوده است.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: هر چه آثار اجتماعی و فرهنگی ناشی از کرونا را کاهش دهیم به خوبی از پس مشکلات آن برخواهیم آمد چرا که با شیوع کرونا سبک زندگی تغییر پیدا کرده است و اثار فرهنگی منفی هم به دنبال دارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد