hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > جشنواره فیلم های کوتاه بنیادآبشار عاطفه ها در راستای فقر زدایی است

جشنواره فیلم های کوتاه بنیادآبشار عاطفه ها در راستای فقر زدایی است

مدیرعامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها گفت :برگزاری جشنواره فیلم های کوتاه یکی از سرفصل های اهداف فرهنگی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در راستای فقر زدایی با موضوعات مختلف اجتماعی صورت گرفته است.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-محمدجواد فولاد که در مراسم اولین جشنواره فیلم کوتاه بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها سخن می گفت ، افزود: برگزاری جشنواره فیلم های کوتاه یکی از سرفصل های اهداف فرهنگی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در راستای فقر زدایی با موضوعات مختلف اجتماعی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در این راستا این خیریه در جهت افزایش مشارکت اجتماعی برای حضور خیرین و نیکوکاران در طرح مشکلات اقشار کم برخوردار، اقدام به فراخوان برای تهیه قصه های کوتاه به عنوان مستند و فیلم کوتاه در رسانه ملی و مجازی برای عموم کرد.

مدیرعامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها  با بیان اینکه نظرات کارشناسان و کارگردانان در راس تولید کارهای فرهنگی برای بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها قابل تحسین بوده است؛ اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره، بیان مشکلات قشر آسیب پذیر و ارتباط خیرین با اقشار کم برخوردار از طریق رسانه و تصویر است چرا که کارهای فرهنگی می تواند سطح ارتقا حضور خیرین برای رفع مشکلات نیازمندان افزایش دهد.

فولاد با اشاره به اینکه ثبت و ضبط این حقایق از طریق فیلم و مستند موجب ماندگاری آن در اذهان عمومی می شود؛ بیان کرد: خوشحالیم که این مجموعه توانسته آسیب های اجتماعی را با موضوعات مختلف به عنوان یک رسالت دینی در رفع نیازمندی ها از باب فرهنگی به صورت زنده به تصویر بکشد.

وی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره در سالهای آینده ادامه خواهد داشت؛ گفت: در حالی که امسال برای اولین بار فرخوان برگزاری این جشنواره صورت گرفت اما با استقبال مواجه شد به گونه ای که 10 استان قزوین، تهران، مازندران، سمنان، گیلان، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره شرکت کردند که 9 فیلم برگزیده شدند.

مدیرعامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها افزود: چون امروز بحث رسانه و اطلاع رسانی نقش مهمی در شفاف سازی  و گویای مشکلات نیازمندان می باشد لذا بنیاد در این موضوعات به صورت جامع ورود پیدا خواهد کرد.

وی گفت: این جشنواره به گونه ای برنامه ریزی شده بود که آثار ما در جشنواره فیلم فجر شرکت کنند اما امسال این امکان فراهم نشد ولی قطعا سال دیگر با این ساختار فیلم های کوتاه که داوران نظر بسیار مثبتی داشتند در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا خواهیم کرد.

شایان ذکر است؛ اصفهان ، قزوین، ناحیه دوم مشهد، تهران، مازندران، غرب مازندران، ناحیه یک مشهد، گیلان و سیستان و بلوچستان حائز رتبه اول تا نهم شدند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد