hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آغاز ثبت نام ورودی جامعه الزهرا برای سال 1400

آغاز ثبت نام ورودی جامعه الزهرا برای سال 1400

مدیر جامعه‌الزهرا(س) گفت: ثبت نام آزمون ورودی سال 1400-1401 جامعه الزهرا آغاز و تا 22 بهمن ادامه دارد.

به گزارش رویداد ایران_قم،حجت الاسلام سید محمود مدنی در نشست خبری که در تالار اجتماعات جامعه الزهرا برگزار شد، اظهار کرد:ثبت‌نام آزمون ورودی این نهاد حوزوی برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از ر۱۹ دی‌ماه سال جاری از میان خواهران علاقه‌مند آغاز شده و تا ۲۲ بهمن‌ماه امسال ادامه دارد.            

                            
وی افزود: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی جامعه‌الزهرا(س) به آدرس www.jz.ac.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
مدیر جامعه‌الزهرا(س) پیش‌بینی کرد: در سال تحصیل جدید، 3 هزار نفر در جامعه‌الزهرا(س) پذیرش شوند که این تعداد نسبت به سال گذشته یک هزار نفر افزایش یافته است.
 وی با بیان این‌که محدودیت‌های بودجه‌ای مانع از افزایش پذیرش طلاب شده است، ادامه داد: امسال کمتر از ۷۰ درصد بودجه مصوب به این نهاد تخصیص پیدا کرده و با تنگناهای بودجه‌ای مواجه هستیم که اگر گشایشی صورت گیرد، خدمات نیز افزایش خواهد یافت.
 به گفته مدنی، با توجه به محدودیت‌های موجود به دلیل شیوع ویروس کرونا،‌ آزمون عمومی جامعه‌الزهرا(س) به‌صورت مجازی در اسفندماه امسال برگزار خواهد شد و مصاحبه پذیرفته‌شدگان نیز در اردیبهشت‌ماه سال آینده به‌صورت مجازی خواهد بود.
 وی با اشاره به فعالیت جامعه‌الزهرا(س) در سه بخش حوزوی، دانشگاهی و آموزش‌وپرورش، گفت: در حال حاضر بیش از ۲۲ هزار طلبه ایرانی و غیرایرانی در ۵۰ ملیت در جامعه‌الزهرا(س) تحصیل می‌کنند.
مدیر جامعه‌الزهرا(س) افزود: دانشکده هدی نیز با بیش از ۱۲ رشته تحصیلی پذیرای بیش از ۵۰۰ دانشجوی خواهر است و در بخش آموزش‌وپرورش نیز امکان تحصیل از مقطع پیش‌دبستانی تا دبیرستان معارف وجود دارد که هم‌اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در این بخش تحصیل می‌کنند.
 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد