hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اصفهان > در 9 ماهه سال جاری صورت پذیرفت؛1500 متر ویدئومتری خطوط لوله فاضلاب در آبفا منطقه 6

در 9 ماهه سال جاری صورت پذیرفت؛1500 متر ویدئومتری خطوط لوله فاضلاب در آبفا منطقه 6

، مدیر امور آبفامنطقه اظهار کرد: این منطقه در نه ماهه سال جاری عملیات بازرسی و ویدئومتری 1500 متر خطوط لوله فاضلاب با توجه به ضرورت نظارت بر عملکرد مطلوب خطوط و جلوگیری از قطع خدمات به مشترکین فاضلاب انجام شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفای منطقه شش، مدیر امور آبفامنطقه اظهار کرد: این منطقه در نه ماهه سال جاری عملیات بازرسی و ویدئومتری 1500 متر خطوط لوله فاضلاب با توجه به ضرورت نظارت بر عملکرد مطلوب خطوط و جلوگیری از قطع خدمات به مشترکین فاضلاب انجام شده است.
همچنین در راستای نگهداری و مدیریت عملیات راهبری و نگهداری از خطوط شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب محدوده ، عملیات شستشوی شبکه با استفاده از دستگاه واتر جت صورت پذیرفته است.
فتحیان افزود: مرئی سازی و هم سطح کردن دریچه های شبکه فاضلاب در این نه ماه به تعداد120 فقره و همچنین پاکسازی و لایروبی بیش از9 هزار عدد منهول نیز از دیگر اقداماتی است که همزمان با عملیات شستشوی شبکه فاضلاب انجام شده است.
وی سمپاشی و گند زدایی در منهول‌ها را نیز از جمله اقدامات اداره توسعه وبهره‌برداری شبکه فاضلاب در راستای اجرای عملیات راهبری و نگهداری از خطوط شبکه جمع‌آوری و انتقال فاضلاب عنوان کرد.
فتحیان گفت: عملیات لایروبی بر اساس برنامه زمانبندی شده و با نظارت دقیق و مستمر کارشناسان مدیریت فاضلاب شهری انجام می شود که با انجام این فعالیت ها ، علاوه بر اعمال مدیریت هر چه بهتر بر روی شبکه، آمار حوادث و مسدودیت گرفتگی های شبکه فاضلاب نیز به نحو چشمگیری کاهش می یابد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد