hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تمام شهرستان‌های استان سمنان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند

تمام شهرستان‌های استان سمنان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند

جانشین رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان بابیان اینکه همه شهرستان‌های استان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند، گفت: محدودیت‌های جدید از هفته دیگر اعمال می‌شود.

حبیب‌الله خجسته پور در گفتگوی ویدئوکنفرانسی با رسانه‌ها ضمن بیان اینکه با توجه به رنگ‌بندی اعلامی توسط ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا تمامی شهرستان‌های استان سمنان در وضعیت رنگ‌بندی زرد قرار گرفتند، ابراز داشت: بر این اساس محدودیت‌های کرونایی از ۱۹ دی‌ماه لغایت ۲۶ دی‌ماه سال جاری نیز بر اساس رنگ جدید اعمال خواهد شد.

وی افزود: بر اساس مقررات و ضوابط اعلام‌شده از سوی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، طی هفته آینده فعالیت مراکز تجاری، بازرگانی و خدماتی شامل گروه‌های یک، دو و سه در تمامی شهرستان‌های استان مجاز و فعالیت گروه چهار همچنان ممنوع است.

جانشین رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان بابیان اینکه فعالیت‌های آموزشی در تمامی هشت شهرستان‌ها به‌صورت غیرحضوری و مجازی است، ابراز داشت: تا اطلاع ثانوی تمامی این مراکز مذکور تعطیل خواهند بود.

خجسته پور بابیان اینکه خودروهای با پلاک شخصی ۸۶ و ۹۶ به‌عنوان خودروی بومی استان محسوب شده و تردد این خودروها در سطح استان بلامانع است، تصریح کرد: ورود هرگونه خودرو با پلاک شخصی متعلق به شهرهای قرمز و نارنجی به شهرستان‌های استان سمنان ممنوع و متعاقب آن ورود هرگونه وسایل نقلیه شخصی از استان به شهرستان‌های نارنجی و قرمز در سراسر کشور نیز موجب اعمال قانون و جریمه است.

وی با تأکید به لزوم همکاری مردم با دست‌اندرکاران ستاد مدیریت مقابله با کرونا، افزود: با توجه به وضعیت قرمز و نارنجی تعدادی از شهرستان‌های برخی استان‌های هم‌جوار، مردم قانونمند استان ضمن پرهیز از هرگونه تردد غیرضروری در سطح استان نباید به استان‌های دیگر به‌ویژه شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز و نارنجی سفر کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد