hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > شیوع کرونا در ایلام در حال افزایش است؛ اعمال محدودیت‌های جدید ضروری است

شیوع کرونا در ایلام در حال افزایش است؛ اعمال محدودیت‌های جدید ضروری است

رئیس قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مبارزه با کرونا در ایلام از افزایش شیوع ناشی از کرونا خبر داد و گفت: اعمال محدودیت‌های جدید ضروری است.
معروف بسطامی، با اعلام شرایط وضعیت زرد در تمام شهرستان‌های استان اظهار داشت: ابتلا، شیوع و مرگ ناشی از کرونا در هفته گذشته در ایلام روبه کاهش بود اما در هفته اخیر این روند در ابتلا، بستری و مرگ ناشی از کرونا روند افزایشی است.
رئیس قرارگاه استانی مبارزه با کرونا در ایلام  گفت: افزایش مرگ‌های ناشی از کرونا نیز در حال افزایش است.
وی با اشاره به پشت سر گذاشتن هفته بدون مرگ ناشی از کرونا در استان افزود: این وضعیت پایدار نبوده است و در هفته جاری با افزایش  مرگ ناشی از کرونا روبه‌رو هستیم.
بسطامی در ادامه به تشدید محدودیت‌های وضعیت زرد در استان تأکید کرد و افزود: غفلت از اعمال محدودیت‌ها شیوع کرونا در استان را خارج از کنترل خواهد کرد.
رئیس قرارگاه استانی مبارزه با کرونا تصریح کرد: ممانعت از تجمع در آرامستان‌ها تشدید محدودیت‌ها و ترغیب مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک همراه با اقدامات فرهنگی، آموزشی و بهره‌مند از ظرفیت رسانه‌ها برای آگاه‌سازی ضروری و متولیان امر موظف به انجام آن هستند.
بسطامی از مردم خواست و گفت: کرونا در ایران و خاصه ایلام تمام نشده است و غفلت از آن موجب افزایش ابتلا، بستری و مرگ ناشی از این بیماری خواهد بود لذا خواهش مجموعه قرار‌گاه استانی مقابله با کرونا آن است که شهروندان با افزایش سواد سلامت و رعایت پروتکل‌ها در قطع زنجیره این ویروس کمک کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد