hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > تاکی سوتی و بغض، پسر؟!

تاکی سوتی و بغض، پسر؟!

جواد خیابانی که بارها به خاطر استفاده از کلمات عجیب و برخی اشتباهات در حین گزارش در فضای مجازی به سوژه اول تبدیل شده، همیشه در مصاحبه‌هایش گفته از اینکه باعث می‌شود مردم برای دقایقی شاد باشند،‌ ناراحت نیست.

جواد خیابانی که بارها به خاطر استفاده از کلمات عجیب و برخی اشتباهات در حین گزارش در فضای مجازی به سوژه اول تبدیل شده، همیشه در مصاحبه‌هایش گفته از اینکه باعث می‌شود مردم برای دقایقی شاد باشند،‌ ناراحت نیست. با این حال چندباری هم از سوی این گزارشگر قدیمی دل‌نوشته‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد او از این انتقادها رنجیده است. این‌بار هم بعد از سوژه‌شدن مصاحبه انگلیسی جواد خیابانی با سرمربی بولیوی که طی چند ساعت کل فضای مجازی را در بر گرفت، او در مصاحبه‌ای به صورت غیرمستقیم به این ماجرا واکنش نشان داده و سعی کرده است کسانی را که او سوژه می‌کنند، تحت تأثیر قرار دهد: «بهرام شفیع کو؟ او دوست من بود. پدر من بود. دلم برایش تنگ شده است الان بهرام شفیع زیر خاک است. بهمنش کجاست؟ من هم دو سال دیگر می‌میرم! شمایی که الان علیه من صحبت می‌کنی، دو سال دیگر که مُردم نمی‌خواهی از من قهرمان بسازی؟ تا کی مُرده‎‌پرستی؟ همین الان احترام بگذارید!»
جواد خیابانی که به نظر می‌رسد با بالاتررفتن سن و سالش حسابی از انتقادات و سوژه‌شدن در فضای مجازی می‌رنجد، در بخش دیگری از صحبت‌هایش می‌گوید: «حرف‌هایی که الان راجع به شفیع می‌زنید، کاش همان موقع که زنده بود، می‌گفتید. کاش آن موقع اذیتش نمی‌کردیم.»
ویدیویی از حرف‌های بغض‌آلود جواد خیابانی در شرایطی منتشر شده که از سوی دیگر اشتباهات او در جریان مصاحبه با زبان انگلیسی با سرمربی بولیوی به سوژه‌ای برای فوتبالی‌ها تبدیل شده است. کار به جایی رسیده که ایگور پانادیچ، مربی کروات پرسپولیس هم در تمرین دیروز سرخپوشان به شکلی طنز صحبت‌هایی را به زبان آورد: «your team in world cup,no but my team in world cup,yes!» به نظر می‌رسد جملات خیابانی در مصاحبه با سرمربی بولیوی تا مدتی در میان اهالی فوتبال سوژه باشد! باید دید او تا کی به اشتباهات خود  و جبرانش با چهره غمزده و گریان ادامه خواهد داد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد