hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > سکانس‌به‌سکانس فیلم کتک‌خوردن ٢ پلیس از سوی اراذل

سکانس‌به‌سکانس فیلم کتک‌خوردن ٢ پلیس از سوی اراذل

جزییات فیلم کوتاه ضرب و شتم دو مامور پلیس راهور که در فضای مجازی خبرساز شده بود با دستگیری مردان اوباش  فاش شد.

جزییات فیلم کوتاه ضرب و شتم دو مامور پلیس راهور که در فضای مجازی خبرساز شده بود با دستگیری مردان اوباش  فاش شد. تصاویری در اوایل هفته جاری در فضای مجازی دست‌به‌دست شد و بعد هم برخی از خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری آن را منتشر کردند؛ تصاویری که  ساختگی نبود و واقعیت داشت. تصویر جنجالی این هفته مربوط به حمله به دو مامور پلیس بود. آن‌طور که تصاویر نشان می‌داد، دو مامور موتورسوار هنگام انجام ماموریت از سوی چهار  اراذل و اوباش به‌طرز وحشیانه‌ای مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند. در این تصاویر که در شب فیلمبرداری شده دو مامور جوان متوجه تجمع عده‌ای در کنار خیابان می‌شوند، بنابراین پس از متوقف کردن موتورسیکلت، یکی از ماموران به‌سوی آنها می‌رود، اما آن افراد به این مامور حمله می‌کنند. نفر دوم برای حمایت از همکارش و خاتمه‌دادن به درگیری به طرف آنها می‌رود که ناگهان چند نفر دیگر از گوشه تصویر به او هم حمله می‌کنند و درگیری شدیدی بین آنها رخ می‌دهد. آن‌طور که از تصاویر مشخص است، دو مامور برای حفظ جانشان سعی می‌کنند از خودشان دفاع کنند، اما تعداد زیاد اراذل و اوباش مهاجم باعث می‌شود که آن دو مامور بشدت زخمی شوند. با انتشار این تصاویر در فضای مجازی موجی از واکنش‌ها به راه افتاد. خیلی‌ها این فیلم را با حادثه جاده شیراز و حمله به مامور راهنمایی و رانندگی مقایسه می‌کردند؛ حادثه‌ای که در نهایت عامل اصلی آن با مجازات سنگینی مواجه شد.
به‌دنبال انتشار ویدیویی از ضرب و شتم دو سرباز وظیفه از سوی چهار نفر از اراذل و اوباش، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس توضیحاتی را در این‌خصوص ارایه کرد و گفت: در پی تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام خبر درگیری چهار اوباش با دو سرباز وظیفه پلیس راهور، بلافاصله تیم گشت انتظامی به محل اعزام شد و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
در جریان تحقیقات انجام‌شده از سوی ماموران، مشخص شد که این حادثه در ساعت ۲۰:۳۰ یازدهم مهرماه رخ داده و در جریان آن، دو نفر از سربازان وظیفه پلیس راهور بعد از پایان خدمت با موتورسیکلت شخصی در حال بازگشت به منزل بودند که ناگهان چهار نفر از اوباش که ترک‌نشین دو دستگاه موتورسیکلت بودند با گرفتن ترک‌بند موتورسیکلت آنان و تکان‌دادن وسیله نقلیه‌شان، قصد بر هم زدن تعادل‌شان را داشتند که موفق نشدند و بعد از طی چند متر موتورسیکلت‌ها به علت نداشتن تعادل واژگون شدند.
سربازان وظیفه پس از پارک‌کردن موتورسیکلت در حاشیه خیابان به منظور بررسی علت این حادثه و کمک به آنها به سمت چهار جوان رفتند، اما سه نفر از آنان با ماموران پلیس راهور به‌نحوی که در فیلم انتشار یافته و مشهود است، درگیر و پس از ضرب و شتم سربازان از محل متواری شدند. در جریان این اقدام، دو سرباز وظیفه به علت جراحت از ناحیه سر و صورت و اعضای بدن به مرکز درمانی منتقل شدند و به‌صورت سرپایی تحت مداوا قرار گرفتند که در حال حاضر وضعیت جسمانی آنان مطلوب است. در ادامه رسیدگی به موضوع، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری ضاربان متواری به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت و سرانجام عامل اصلی ایجاد این درگیری که یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار بود، شناسایی شد و به‌صورت نامحسوس تحت نظر قرار گرفت. این فرد پس از اخذ مجوز قضائی در روز ۱۸ مهرماه در مخفیگاهش دستگیر شد و با دستور مقام قضائی با صدور قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی روانه زندان شد و عامل انتشار این کلیپ نیز با تلاش پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد