hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > محدودیت تردد شبانه در ۱۰ شهر استان اصفهان تا پایان ماه دی تمدید شد

محدودیت تردد شبانه در ۱۰ شهر استان اصفهان تا پایان ماه دی تمدید شد

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: محدودیت تردد از ساعت ۲۱ تا چهار صبح در ۱۰ شهر استان اصفهان تا پایان ماه دی تمدید شد و در صورت تخلف خودروها جریمه خواهند شد.
حجت الله غلامی سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان شامگاه سه شنبه در حاشیه شصت و پنجمین ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان اینکه تمامی شهر‌های استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند، افزود: علاوه بر رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی برای شهر‌های زرد، محدودیت تردد برای ۱۰ شهر استان از جمله اصفهان، کاشان، شاهین شهر، خمینی شهر، نجف آباد، شهرضا، فلاورجان، مبارکه و زرین شهر از ساعت ۲۱ تا چهار صبح تا پایان دی ماه اعمال می‌کنیم.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان اظهار داشت: همچنین مقرر شد محدودیت تردد بین شهری را نداشته باشیم، اما خودرو‌های غیر بومی که از شهر‌های قرمز یا نارنجی به سمت اصفهان حرکت می‌کنند اعمال محدودیت کرده و اجازه ورود به استان ندارند.

او افزود: مقرر شد مراسم محدود با مدت زمان محدود و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بدون پذیرایی در آرامستان‌ها برگزار شود تا شاهد برگزاری مراسم در خانه‌ها و مساجد نباشیم.

غلامی بیان کرد: برگزاری آزمون‌ها و انتخابات مجامع که برگزاری آن‌ها ضروری است با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

او خاطرنشان کرد: در این جلسه دانشگاه علوم پزشکی کاشان و اصفهان از وضعیت کاهش روند ویروس کرونا ارائه کردند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد