hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تمدید مهلت طرح ویژه ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی

تمدید مهلت طرح ویژه ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی

سرهنگ محمدی گفت: مهلت طرح ویژه تسهیل در ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی رسوبی که از ابتدای آبان ماه به مدت ۲ ماه اعلام شده بود تا پایان بهمن ماه تمدید شد.
سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان اظهار کرد: پیرو اطلاع رسانی‌های قبلی باز هم اعلام می‌گردد طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی و توقیفی تا ۸ سال زیر سال ساخت به منظور جلوگیری از ضرر و زیان اموال عمومی وصیانت از اموال مردم اجرایی شده است.

او افزود: این طرح تا پایان بهمن ماه تمدید شد و مالکان، متصرفان و نمایندگان قانونی می‌توانند صرفاً با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ نسبت به ترخیص اقدام کنند.

سرهنگ محمدی اظهار کرد: ارائه قبض رسید پارکینگ، پرداخت خلافی و هزینه‌های پارکینگ یا حمل، ارائه سند مالکیت (برگه سبز)، کارت شناسایی موتورسیکلت و سند کارخانه سازنده در خصوص موتورسیکلت‌های فاقد پلاک الزامی است  و پرداخت خلافی به صورت اقساطی امکان پذیر است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به اینکه طرح مذکور صرفاً شامل موتورسیکلت‌هایی می‌شود که قبل از تاریخ ۲۹ اسفند ماه سال ۹۸ توقیف شده باشند و شامل دیگر موتورسیکلت‌ها نمی‌شود خاطرنشان کرد: مالکان موتورسیکلت‌های توقیفی رسوبی قبل از سال ۹۹ چنانچه برای ترخیص اقدام نکنند؛ موتورسیکلت آن‌ها به عنوان اموال بلاصاحب تلقی و برابر قانون با آن‌ها رفتار خواهد شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد