hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تصمیم گیری برای افزایش ساعت کار مترو به عهده ستاد کرونا است

تصمیم گیری برای افزایش ساعت کار مترو به عهده ستاد کرونا است

با وجود آلودگی هوای کلانشهر اصفهان از هفته گذشته تاکنون و اجرای طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر، محدودیت فعالیت مترو اصفهان تا ساعت ۱۹ همچنان برقرار است و ستاد استانی مقابله با کرونا مجوز افزایش ساعت سرویس دهی مترو را صادر نکرده است.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مترو اصفهان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ادامه محدودیت سرویس دهی مترو اصفهان تا ساعت ۱۹، اظهار کرد: تصمیم گیری برای افزایش ساعت سرویس دهی مترو به عهده ستاد استانی مقابله با کرونا است.
سعید فاضل با اشاره به سرویس دهی مترو اصفهان از ساعت ۶ و ۱۵ دقیقه صبح تا ۷ شب، اظهار کرد: مترو اصفهان پیش از اعمال محدودیت های کرونایی تا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه شب سرویس دهی می کرد.
وی افزود: سرفاصله حرکت مترو از ۶ و ۱۵ دقیقه تا ۸ صبح هر ۱۵ دقیقه یک بار است، همچنین بعد از ظهر از ساعت ۱۶ تا ۱۹ نیز سرفاصله حرکت مترو هر ۱۵ دقیقه است، اما در بقیه ساعات بهره برداری سرفاصله حرکت مترو هر ۲۲ دقیقه یک بار است.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مترو اصفهان با بیان اینکه تصمیم گیری برای اضافه شدن ساعات فعالیت مترو به عهده ستاد استانی مقابله با کرونا است، گفت: براساس دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا، ساعت فعالیت مترو اصفهان از ۲۴ آبان ماه در شهر اصفهان تغییر کرد، ولی هنوز تصمیمی برای بازگشت به ساعت قبلی گرفته نشده است.
وی با تصریح براینکه بین ساعت ۱۹ تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه شب هنوز در کلانشهر اصفهان تردد شهروندان ادامه دارد، گفت: با این وجود بنا به صلاح دید ستاد مقابله با کرونا اجازه فعالیت مترو در این ساعت هنوز داده نشده است، در عین حال که محدودیت سرویس دهی مترو در این ساعت این پیام را برای مردم دارد که همچنان محدودیت های کرونایی وجود دارد و تا جایی که می توانند رفت و آمد و تجمع در سطح شهر نداشته باشند.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مترو اصفهان با اشاره به اینکه سال گذشته و پیش از شروع همه گیری کرونا تعداد مسافران مترو اصفهان به ۱۰۴ هزار نفر در روز رسیده بود، گفت: پیش بینی می شد در اسفندماه و با افزایش رفت و آمدهای شهروندان تعداد این مسافران افزایش یافته و به ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار نفر در روز برسد.
فاضل با یادآوری اینکه با شیوع کرونا در اسفندماه سال گذشته مترو اصفهان تعطیل شد، تصریح کرد: ۱۳ خرداد امسال مترو اصفهان فعالیت خود را با ۲۰ هزار مسافر در روز از سر گرفت و در حال حاضر تعداد مسافران مترو به ۲۹ هزار نفر یعنی حدود یک سوم قبل رسیده است.
وی بر نظارت جدی بر اجرای پروتکل های بهداشتی در مترو اصفهان تاکید و خاطرنشان کرد: اجازه ورود مسافران بدون ماسک به مترو داده نمی شود و در ایستگاه های مترو امکان تهیه ماسک وجود دارد، همچنین ضدعفونی و فاصله گذاری اجتماعی نیز در ایستگاه ها و واگن های مترو پیش بینی شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد