hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تداوم محدودیت تردد شبانه در مشهد

تداوم محدودیت تردد شبانه در مشهد

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار مشهد گفت: به رغم تغییر وضعیت این شهر از نارنجی به زرد از نظر شیوع کرونا، برگزاری تجمع، مجالس عزا و عروسی و رفت و آمد شبانه در شهر همچنان با محدودیت همراه است.
احمد ریواده معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار مشهد گفت: براساس ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا تنها گروه شغلی چهار با محدودیت فعالیت در شهر‌های دارای وضعیت زرد از جمله مشهد روبرو هستند بنابراین تالار‌های پذیرایی و رستوران‌ها با شرایط خاص و محدودیت در پذیرش مشتری و سایر مراکز عرضه موادغذایی به صورت بیرون بر و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

او افزود: هرگونه فعالیت آموزشی به صورت حضوری در مدارس، مراکز آموزش عالی و حوزه‌های علمیه ممنوع است و این آموزش‌ها در مشهد به شکل مجازی و غیرحضوری ارائه می‌شود.

معاون فرماندار مشهد ادامه داد: فعالیت ادارات و دستگاه‌های خدماتی ضروری با ۱۰۰ درصد کارکنان و بقیه نیز با دو سوم نیرو و به تشخیص مسئول مربوطه خواهد بود و تشکیل جلسات نیز حداکثر با حضور ۳۰ نفر مجاز است.

ریواده بیان کرد: همه بوستان ها، مراکز تفریحی و گردشگری، باغ وحش و باشگاه‌های ورزشی پربرخورد که مصادیق آن به اداره ورزش و جوانان اعلام شده تعطیل هستند.

او با تاکید بر عدم برپایی نماز جمعه و آئین‌های مذهبی و ملی در مشهد تصریح کرد: به رغم رفع محدودیت تردد بین شهر‌های دارای وضعیت زرد، منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا چهار صبح روز بعد در مشهد برقرار است و خودرو‌های متخلف کماکان ۲ میلیون ریال جریمه خواهند شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد