hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > قیمت ماسک سه لایه بیشتر از یکهزار تومان گرانفروشی است

قیمت ماسک سه لایه بیشتر از یکهزار تومان گرانفروشی است

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: قیمت مصرف‌کننده ماسک سه لایه در داروخانه‌های سیستان و بلوچستان با کاهش ۳۰ درصدی به یکهزار تومان رسید و قیمت بالاتر از این گرانفروشی و تخلف محسوب می‌شود.
دکتر محمد هاشمی شهری رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: این موضوع طبق بخشنامه جدید سازمان غذا و دارو به استان‌ها ابلاغ شده است.
او ادامه داد: مردم سیستان و بلوچستان در صورت مواجهه با تخلف و گرانفروشی می‌توانند موضوع را برای پیگیری از طریق شماره۱۹۰ و یا شماره تلفن ۳۳۳۷۲۰۶۲ گزارش کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه بهترین راه پیشگیری از ابتلا به کرونا استفاده از ماسک و ضدعفونی دست‌ها در کنار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است، گفت: مردم برای اطمینان بیشتر از کیفیت ماسک و محلول‌های ضدعفونی کننده این اقلام را از داروخانه‌ها و یا فروشگاه‌های مجاز عرضه تجهیزات و ملزومات پزشکی تهیه کنند.
او افزود: شناسایی سریع افراد مثبت، غربالگری تمامی افراد در تماس نزدیک با فرد مبتلا و نمونه برداری از این افراد و رصد و ایزولاسیون خانگی افراد مثبت از اهداف مهم در مدیریت و کنترل بیماری در گام چهارم بسیج ملی طرح «سردار شهید سلیمانی» است که در سیستان و بلوچستان با قوت ادامه دارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد