hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > راه اندازی ۲ واحد اتوبوس وی آی پی از کرج به اشتهارد

راه اندازی ۲ واحد اتوبوس وی آی پی از کرج به اشتهارد

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان البرز، حمیدرضا عقاب نشین، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز، با اشاره به مشکلات ترددی در مسیر اشتهارد_کرج، گفت: دو دستگاه اتوبوس وی آی پی در دو نقطه از شهر کرج از تاریخ ۱۳ دی ماه روز شنبه آماده حرکت به سمت شهرک صنعتی اشتهارد هستند.

حمید رضا عقاب نشین بیان کرد: ظرف هفته های آتی دو دستگاه اتوبوس دیگر نیز به این سیستم اضافه خواهد شد.

وی افزود: با پیگیری های استاندار محترم و فرماندار شهرستان اشتهارد سعی داریم تمامی مشکلات این حوزه را برطرف نماییم.

وی ادامه داد: مجموعه  شرکت شهرکهای صنعتی استان با همکاری دستگاههای مرتبط به حوزه صنعت استان،  کلیه مطالباتی که در راستای رفع موانع تولید و اشتغال پایدار می باشد در اولویت کارهای خود قرار دهیم.

همچنین فرهاد شیبک، فرماندار اشتهارد در حاشیه جلسه آخرین بررسی‌ها برای همکاری بیشتر با سازمان حمل و نقل اتوبوسرانی شهرداری کرج، گفت: با توجه به دستور استاندار البرز و پیگیری‌های انجام شده توسط معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اقدامات برای رفع مشکلات شهرک صنعتی اشتهارد در دستورکار قرار گرفته است.

فرماندار اشتهارد بیان کرد: در این میان با همکاری اداراتی همچون شرکت شهرک‌های صنعتی البرز، اتوبوسرانی، شهرداری کرج و شهرداران مناطق مختلف کرج و اشتهارد، در راستای حمایت از تولید کنندگان تسهیل در تردد را اجرایی کردند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه بخشی از مشکل کمبود نیروی کار در شهرک‍‌های صنعتی اشتهارد و کوثر مسیر تردد است، اضافه کرد: با راه اندازی خطوط اتوبوسرانی از روزهای ابتدایی هفته آتی این مشکل تا حدود بسیار زیادی برطرف خواهد شد و کسانی که برای تردد به اشتهارد و اشتغال در شهرک‌های صنعتی شهرستان مشکل دارند هر روز صبح می‌توانند در ایستگاه‌هایی که از قبل مشخص شده سوار وسایل حمل و نقل عمومی شوند.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد