hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی فک پلاک می‌شوند

خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی فک پلاک می‌شوند

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از فک پلاک خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی و تمدید طرح ویژه تسهیل در ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی و رسوبی تا پایان بهمن ماه خبر داد.
محمدرضا محمدی  با اشاره به فک پلاک ۱۳۰۰ خودرو، دودزا، اظهار کرد: فک پلاک خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی در دستور کار پلیس راهرو استان اصفهان قرار گرفته است تا به کنترل و کاهش آلودگی هوا در اصفهان کمک شود.
وی ادامه داد: شاید فک پلاک خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی مُسکنی موقت باشد، اما قطعاً تأثیرگذار است و در کنترل و کاهش آلودگی تأثیرگذار خواهد بود.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان خاطرنشان کرد: از ابتدای دی ماه تاکنون بیش از ۲۵ هزار خودروی دودزا و فاقد معاینه فنی در راستای کاهش آلودگی هوا اعمال قانون شده‌اند.

تمدید مهلت ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی و رسوبی تا پایان بهمن ماه

وی با اشاره به تمدید مهلت ویژه تسهیل در ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی و رسوبی، افزود: مهلت این طرح از ابتدای آبان ماه به مدت دو ماه بوده و تا پایان بهمن ماه تمدید شده است.
محمدی با توضیح در خصوص شرایط طرح ویژه تسهیل در ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی و رسوبی، اضافه کرد: محاسبه هزینه نگهداری و پارکینگ برابر نرخ سال ۹۴ و امکان پرداخت اقساطی جرایم معوقه و حذف مازاد جرایم از جمله شرایط ویژه در این طرح است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد