hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افزایش قیمت موز ناشی از عرضه و تقاضای بازار بود

افزایش قیمت موز ناشی از عرضه و تقاضای بازار بود

رئیس اتحادیه میوه و سبزی فروشان مشهد در خصوص کاهش قیمت موز گفت: قیمت موز درجه یک در هفته گذشته به مرز 38 هزار تومان در عمده‌فروشی‌ها رسید و از ابتدای هفته خوشبختانه این کالا با کاهش قیمت مواجه شده‌ و به حدود 30 هزارتومان رسیده ‌است.
حسین مصدق  در خصوص دلیل افزایش قیمت موز بیان کرد: علت خاصی برای افزایش ناگهانی قیمت موز وجود نداشت و این نوسانات صرفا ناشی از عرضه و تقاضای بازار است، قطعا قیمت موز در هفته‌های آینده نیز متغیر خواهد بود.
وی در خصوص قیمت روز برخی از میوه‌ها عنوان کرد: قیمت پرتقال جنوب بین 17 تا 23 هزارتومان، سیب زرد و قرمز از 8 تا 14 هزار تومان، کیوی از 10 تا 17 هزارتومان، پرتقال شمال از 8 تا 13 هزارتومان، انار از 12 تا 20 هزارتومان و خرمالو از 20 تا 30 هزار تومان می‌باشد.
رئیس اتحادیه میوه و سبزی‌فروشان مشهد خاطرنشان کرد: اگر شهروندی در واحدهای صنفی سطح شهر، گران‌فروشی مشاهده کرد؛ می‌تواند به اتحادیه مراجعه کند تا توسط کارشناسان ما موضوع پیگیری شود و اگر حقی از خریدار ضایع شده‌ باشد، به او برگردانده خواهد شد.
مصدق اضافه ‌کرد: گاهی تماس‌های تلفنی داریم که شهروندی از گران‌فروشی یک واحدصنفی خاص گلایه‌مند است؛ اما وقتی جهت بازرسی به آن‌جا می‌رویم، می‌بینیم که گران‌فروشی اتفاق نیفتاده و درست است که به طور کلی جنس گران است، اما برای مثال میوه‌ها از کیفیت بالاتری برخوردارند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد