hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > خزر از امشب برای فعالیت دریایی ممنوع است

خزر از امشب برای فعالیت دریایی ممنوع است

بر اساس اعلام هواشناسی مازندران، از امشب تا روز سه شنبه شرایط دریای خزر مواج بوده و برای تمامی فعالیت‌های دریایی ممنوع است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: با توجه به نفوذ سامانه پرفشار جوی ، از امشب یکشنبه ۱۴دی ، دریای خزر مواج می‌شود که تا سه‌شنبه ۱۶ دی ادامه دارد.

احمد اسدی افزود: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، سرعت وزش باد در این مدت در سواحل تا ۱۰متر بر ثانیه و دور از ساحل تا ۱۲متر بر ثانیه خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران پاره شدن تور‌های صیادی و صدمه دیدن شناور‌های سبک را از اثرات این سامانه عنوان کرد و به صیادان هشدار داد به دلیل مواج شدن دریا در این مدت از فعالیت‌های دریایی خودداری کنند.

وی بابیان اینکه بارندگی‌ها نیز از عصر امروز در مازندران آغاز می‌شود، گفت: این بارش‌ها در برخی ساعات و به صورت پراکنده خواهد بود و تا سه‌شنبه ادامه دارد.

اسدی افزود: از چهارشنبه تا اوایل هفته آینده هوای استان پایدار و صاف تا نیمه ابری خواهد بود و تا ۱۰ روز آینده سامانه سرد و بارشی که به مرکبات خسارت وارد کند نخواهیم داشت.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته بلده با ۶ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و کیاسر با ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب  و گرم‌ترین مناطق مازندران بودند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد