hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بستری ۳۶ بیمار جدید کرونایی در اردبیل/ ۴ بیمار مبتلا جان باختند

بستری ۳۶ بیمار جدید کرونایی در اردبیل/ ۴ بیمار مبتلا جان باختند

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده اند.
شهرام حبیب زاده، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل در جلسه ستاد مبارزه با کرونا در استان با اشاره به کاهش شیوع بیماری کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۴ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل فوت کرده اند.
او با بیان اینکه ۲۵ نفر از مبتلایان بستری در مراکز درمانی استان اردبیل بهبود یافته اند اظهارداشت: در این مدت تعداد ۳۶ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: هم‎اکنون ۶۶ نفر از بیماران مبتلا به کرونای بستری در مراکز درمانی این استان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.
حبیب زاده از بستری ۲۳۲ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل خبر داد و گفت: بیشتر تخت‌های بیمارستانی در اشغال بیماران کرونا در سطح استان اردبیل است.
حبیب زاده تصریح کرد: هم اکنون شهر‌های اردبیل و مشگین‌شهر در وضعیت نارنجی و شهر‌های پارس آباد، خلخال، بیله سوار، نیر، گرمی، نمین، سرعین، کوثر و اصلاندوز در وضعیت زرد قرار دارند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد