hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > سر به زیر شدن کرونا در گیلان/ اوضاع همچنان شکننده است

سر به زیر شدن کرونا در گیلان/ اوضاع همچنان شکننده است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به روند نزولی ابتلا به ویروس کرونا در استان، گفت: این وضعیت شکننده است و شهروندان همچنان باید دستور العمل ها را رعایت کنند.
آبتین حیدر زاده دبا بیان اینکه خوشبختانه پس از هفته‌ها سیر صعودی بیماری کرونا شاهد نوسانات و روند نزولی در گیلان هستیم، گفت: ۴۷۰ بیمار کرونایی در کل بیمارستان‌های این استان بستری هستند.
معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه نزدیک به ۶۰ بیمار کرونایی در روز بستری شده‌اند، خاطرنشان کرد: در شرایط حاضر هیچیک از شهرهای گیلان در وضعیت قرمز کرونایی بسر نمی‌برند.
حیدرزاده در ادامه افزود: ۹ شهر گیلان در وضعیت زرد و مابقی در شرایط نارنجی کرونایی قرار دارند که بسیار شکننده بوده و شهروندان باید توصیه‌ها را رعایت کنند.
وی از شهروندان خواست با رعایت هرچه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی کمک کنند که گیلان به شرایط پایدار برسد، تصریح کرد: در تلاش هستیم از وضعیت زرد کرونایی در شهرهای گیلان به وضعیت سفید برسیم.
حیدرزاده با تاکید بر اینکه شست شوی منظم دست‌ها و عدم حضور در دورهمی های خانوادگی و اجتماعی می‌توان پروتکل‌ها را به صورت دقیق اجرا کرد، افزود: با رعایت دستور العمل ها می‌توانیم شاهد وضعیت سفید کرونایی در گیلان باشیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد