hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مردم بادمجان هم نمی‌توانند بخرند، چه برسد به تخم‌مرغ

مردم بادمجان هم نمی‌توانند بخرند، چه برسد به تخم‌مرغ

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت دامی، ماهی، مرغ و تخم‌مرغ اهواز از افزایش قیمت تخم مرغ از طرف مرغداری‌های خارج از استان خوزستان با وجود فراوان بودن تخم مرغ در بازار خبر داد.
سید اصغر حسینی بهارانچی ، با اشاره به افزایش قیمت تخم‌مرغ اظهار کرد: نظارت بر بازار تخم‌مرغ انجام می‌شود اما افزایش قیمت تخم‌مرغ ارتباطی با نظارت‌ها ندارد و این مساله از مرغداری‌های خارج از استان خوزستان نشأت می‌گیرد.
وی افزود: اگر بگوییم که تخم‌مرغ در بازار نیست، یک دروغ است؛ تخم‌مرغ در بازار به وفور یافت می‌شود اما قیمت آن واقعا بالا است. در استان خوزستان دلیل خاصی برای افزایش قیمت تخم‌مرغ وجود ندارد و این افزایش قیمت‌ها در خارج از استان شکل می‌گیرد.
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت دامی، ماهی، مرغ و تخم‌مرغ اهواز بیان کرد: زمانی که آقای قبادی، دبیر تنظیم بازار در تهران می‌فرماید تخم‌مرغ شانه‌ای ۳۲ هزار تومان باشد، مطمئناً اگر این نرخ بیشتر نشود، حداقل شانه‌ای ۳۲ تا ۳۳ هزار تومان فروخته می‌شود و در این خصوص از دست سازمان صمت دیگر کاری برنمی‌آید.
وی گفت: به نظر بنده، تخم‌مرغ در حال حاضر در گران‌ترین حالت باید دانه‌ای ۷۰۰ تومان باشد نه در حدود ۱۳۰۰ تومان.
حسینی بهارانچی افزود: بهداشت و دامپزشکی می‌گویند که تخم‌مرغ نباید به صورت فله‌ای توزیع شود؛ این در حالی است که قیمت تخم‌مرغ بسته‌بندی دانه‌ای ۲ هزارتومان است و در حال حاضر لااقل همین خوب است که تخم‌مرغ به صورت فله‌ای در دسترس است.
وی گفت: در این شرایط اقتصادی، مردم بادمجان هم نمی‌توانند بخرند چه برسد به تخم‌مرغ؛ چندین سال است که توان خرید مردم پایین آمده است و این مساله، به کرونا ارتباطی ندارد. کرونا یک بهانه شده است اما به هر حال مردم با هر سختی که سر راه‌شان قرار گیرد، گذران زندگی می‌کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد