hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > دختر ۱۵ ساله قزوینی در اثر تصادف با قطار باری فوت کرد

دختر ۱۵ ساله قزوینی در اثر تصادف با قطار باری فوت کرد

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: دختر نوجوان ۱۵ ساله قزوینی در اثر تصادف با قطار باری تهران-قزوین در خط راه‌آهن کنار شهر شریفیه فوت کرد.
قدرت‌الله مهدی‌خانی  با اشاره به حادثه تصادف قطار باری با یک دختر نوجوان در خط راه‌‌آهن اظهار داشت:‌ دختر نوجوان 15 ساله قزوینی به‌خاطر تصادف با قطار باری تهران-قزوین در خط راه‌آهن کنار شهر شریفیه فوت کرد.
 
وی اضافه کرد:‌ این تصادف در ساعت 18 و 30 دقیقه عصر امروز رخ داده که پس از انتقال دختر نوجوان به بیمارستان شهید رجایی این دختر 15 ساله در ساعت 20 و 50 دقیقه شامگاه امروز به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد.
 
مهدیخانی درباره علت رخدادن این حادثه و احتمال سهل‌انگاری راننده قطار باری خط تهران-قزوین گفت: علت این اتفاق هنوز در دست بررسی است و باید مشخص شود که این دختر 15 ساله به چه علت روی ریل راه‌آهن شریفیه حرکت می‌کرده و چرا با قطار باربری تصادف کرده است.
 
وی ادامه داد: در ابتدا تصور می‌شد که این دختر فقط مصدوم شده و زنده می‌ماند؛ اما بعد از اینکه او را به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل می‌کردند، دقایقی قبل فوت کرد و متاسفانه تلاش کادر درمان و پزشکان هم برای احیای این نوجوان اهل شریفیه ثمر نداشت.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد