hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > وقوع بیش از ۸ هزار حریق و حادثه از ابتدای امسال تا کنون در کرج

وقوع بیش از ۸ هزار حریق و حادثه از ابتدای امسال تا کنون در کرج

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: از ابتدای سال تا کنون چهارو ۴۴۷ مورد حریق و چهارهزار و ۶۲ مورد حادثه گزارش شده است.

عباس وحیدی در حاشیه بازدید رئیس کمیسیون تلفیق و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی و املاک شورای شهر کرج از واحدهای مختلف سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج اظهار کرد:  سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با ۳۲ ایستگاه به شهروندانی که دچار حادثه و یا حریق می شوند خدمات لازم را ارائه می دهد.

وی ادامه داد: البته نیروهای این سازمان علاوه بر امدادرسانی به شهروندان کرجی، در مناطق همجوار و بخشی از آزاد راه تهران - کرج – قزوین نیز فعالیت دارند.

وی با تاکید بر ضرورت فرهنگسازی در خصوص خدمات این سازمان اظهار کرد: لازم است صداوسیما و رسانه‌های استان در امر فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی شهروندان اقدامات لازم را صورت دهند تا بتوانیم با پیشگیری از وقوع حوادث، میزان خسارت جانی و مالی شهروندان را کاهش دهیم.

این مسئول با اشاره به بخشی از خدمات ارائه شده توسط نیروهای این سازمان در سال جاری اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون چهارو ۴۴۷ مورد حریق و چهار هزار و ۶۲ مورد حادثه گزارش شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد