hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > اجرایی شدن ۷۳ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان سمنان

اجرایی شدن ۷۳ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان سمنان

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت : ۷۳درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اجرایی شده است.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ، علی تشنه دل در دویست و شصت و ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در استانداری برگزار شد با اعلام این خبر گفت: در بخش رفع موانع تولید کارگروه استان تا کنون مشکلات ۱۱۶۷ واحد تولیدی در جلسات کارگروه مطرح و بررسی شده است که در جهت رفع موانع موجود ، ۲۵۱۵ مصوبه به تصویب اعضا رسیده است که از این تعداد ، ۱۸۴۳ مصوبه یعنی ۷۳ درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اقدام است.
وی با اشاره به تحلیل فراوانی مصوبات کارگروه افزود: از مجموع مصوبات ، ۴۳ درصد مربوط به تامین مالی و تعیین تکلیف تسهیلات ، ۱۵ درصد مربوط به امور زیربنایی ، ۱۴ درصد مربوط به مالیاتی ، ۱۵ درصد مربوط به تامین اجتماعی و ۱۲ درصد نیز سایر می باشد.
دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان ، تصریح کرد : در بخش تسهیلات رونق تولید نیز حدود یازده هزار میلیارد ریال تسهیلات به ۳۳۴ واحد تولیدی استان پرداخت شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد : در بخش تسهیلات رونق تولید ۹۹ ، سهم صنعت ۷۰ واحد به ارزش ۱۰ هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال و سهم کشاورزی ۲۶۴ واحد به ارزش ۴۷۷ میلیارد ریال است.
علی تشنه دل اضافه کرد: تا کنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۹ ، ۵۴۶ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از هجده هزار میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده اند که از این تعداد ، ۲۱۲ پرونده جهت عقد قرارداد در بانکهای عامل در دست بررسی می باشد.
این مقام مسئول با اشاره به دیگر دستور کار این جلسه اظهار داشت: در این نشست با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از ۳۶۰ میلیارد ریال به ۶۴ واحد صنعتی و کشاورزی موافقت و مشکلات دو واحد تولیدی استان بررسی شد.




امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد