hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > محور خلخال ـ پونل تا اطلاع ثانوی مسدود شد؛ اردبیل سردترین مرکز استان ایران

محور خلخال ـ پونل تا اطلاع ثانوی مسدود شد؛ اردبیل سردترین مرکز استان ایران

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به انسداد محور خلخال - پونل به دلیل عدم ایمنی و بارش برف، گفت: با رسیدن دما در برخی مناطق استان اردبیل به ۲۱ درجه زیر صفر هم‌اکنون اردبیل به عنوان سردترین مرکز استان در کشور شناخته شده است.
سیاوش محمدی  اظهار داشت:  با رسیدن دما در برخی مناطق استان اردبیل به 21 درجه زیر صفر هم‌اکنون اردبیل به عنوان سردترین مرکز استان در کشور شناخته شده است و هوای سرد و یخبندان همچنان ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به این که هم‌اکنون دمای هوای اردبیل به 11 درجه زیر صفر رسیده است گفت: در نواحی مرکزی و جنوبی کاهش دما و سردی هوا تداوم خواهد داشت و به همین منظور انتظار می‌رود از سفرهای غیرضروری به شدّت پرهیز شود.
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز است و تردد در تمامی این جاده‌ها جریان دارد امّا کولاک و یخبندان در این جاده‌ها ادامه دارد که به همین منظور از رانندگان انتظار می‌رود زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.
محمدی تصریح کرد: برخی محورهای ارتباطی و مواصلاتی استان نیز هم‌اکنون مه‌آلود است که از مردم خواهشمندیم مسیرهای جایگزین را استفاده کنند تا حد امکان مشکلی در این زمینه پیش نیاید و بتوانیم سلامتی رانندگان را تضمین کنیم.
وی اظهار کرد: محور خلخال - پونل تا اطلاع ثانوی به دلیل بارش برف و نداشتن ایمنی کافی مسدود است که درصدد هستیم با تلاش راهداران مشکلات در این محور را نیز هر چه سریع‌تر برطرف کرده و تردد در این مسیر را محقق کنیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد