hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > جریمه‌های تردد در وضعیت زرد همچنان اعمال می‌شود

جریمه‌های تردد در وضعیت زرد همچنان اعمال می‌شود

سرهنگ پورقیصری گفت: در حال حاضر دستوری مبنی بر لغو ثبت تردد با دوربین‌ها ابلاغ نشده است و به همان روال قبل جریمه‌ها ثبت می‌شود که جریمه تردد بین شهرهای زرد رنگ ۲۰۰ هزار تومان است.
سرهنگ پورقیصری رئیس پلیس راه استان اصفهان، اظهار کرد: منع تردد بین شهری با وجود زرد شدن وضعیت کرونایی شهرستان‌های استان اصفهان همچنان ادامه دارد.

او افزود: در گذشته سه وضعیت قرمز، نارنجی و زرد داشتیم که جریمه زمان وضعیت قرمز یک میلیون تومان، نارنجی ۵۰۰ هزار تومان و در وضعیت زرد هم مبلغ جریمه‌ها ۲۰۰ هزار تومان بود.

رئیس پلیس راه استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر دستوری مبنی بر لغو ثبت تردد با دوربین‌ها ابلاغ نشده است و به همان روال قبل جریمه‌ها ثبت می‌شود که جریمه تردد بین شهر‌های زرد رنگ ۲۰۰ هزار تومان است.

او خاطرنشان کرد: هنوز هم تردد‌های غیرضروری مجاز نیست و دوربین‌های ثبت تخلف بر مبنای وضعیت زرد جریمه می‌کنند و هنوز لازم است بر تردد محور‌های استان نظارت شود تا به وضعیت بهتری از شیوع کرونا برسیم.

پورقیصری با اشاره به کنترل وضعیت کرونا با ایجاد محدودیت‌ها تصریح کرد: با همین کنترل‌ها و ایجاد محدودیت‌ها توانستیم بر افزایش شیوع کرونا غلبه کنیم و این روند را کاهش دهیم پس همچنان این محدودیت‌ها باید رعایت شود.

او اظهار کرد: در محور‌های استان پلاک‌های بومی حق خروج از شهر‌های خود را بدون مجوز ندارند و پلاک‌های بومی هم حق ورود به شهر‌های استان را ندارند و همه این تخلفات تا رسیدن به وضعیت سفید و ابلاغ دستورات جدید در این زمینه همچنان توسط دوربین‌ها ثبت شده و جریمه آن‌ها اعمال می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد