hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آمار کرونا کاشان ۱۰ دی؛ ۱ فوتی و ۱۳ ابتلای جدید

آمار کرونا کاشان ۱۰ دی؛ ۱ فوتی و ۱۳ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۱۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که ۱۰ نفر اهل کاشان هستند و یک مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی منطقه کاشان رخ داده است.
سید علیرضا مروجی،  با بیان اینکه تاکنون ۱۱۵ هزار و ۲۴۶ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: هشت هزار و سه بیمار مبتلا به کرونا ویروس تاکنون از مراکز درمانی منطقه کاشان مرخص شده‌اند.
وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه کاشان ۱۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که همگی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند و از این تعداد دو نفر اهل توابع کاشان، یک نفر اهل توابع آران و بیدگل و ۱۰ نفر اهل کاشان هستند، حداکثر سن بیماران بستری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان ۸۲ سال و حداقل سن بستری ۹ سال است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل مورد بستری نداشته‌ایم.
وی ادامه داد: در مجموع فعلاً ۷۹ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند که از این تعداد ۶۸ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و ۱۱ نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل تحت درمان قرار دارند.
مروجی تصریح کرد: ۲۶ نفر از کل بیماران مبتلا به کرونا ویروس در این منطقه در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند که از این تعداد ۲۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی و دو نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سیدالشهدا تحت درمان قرار دارند.
وی توضیح داد: یک مورد فوتی در بیمارستان‌های منطقه کاشان که یک مرد ۸۴ ساله بوده، در ۲۴ ساعت گذشته رخ داده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اضافه کرد: با اضافه شدن ۳۱ مورد جدید تست کرونا تاکنون جواب آزمایش ۱۲ هزار و ۸۵۸ نفر از نظر تست کرونا در منطقه کاشان مثبت شده‌اند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد