hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > سانحه دریایی برای صیادان روستای چاپاقلی بندرترکمن تکذیب شد/ جان باختن ۱۶ صیاد صحت ندارد

سانحه دریایی برای صیادان روستای چاپاقلی بندرترکمن تکذیب شد/ جان باختن ۱۶ صیاد صحت ندارد

استاندار گلستان گفت: خبری که از بامداد امروز مبنی بر وقوع سانحه دریایی برای تعدادی از قایق‌های صیادی و جان باختن ۱۶ صیاد روستای چاپاقلی شهرستان بندرترکمن منتشر شده است، صحت ندارد.
هادی حق شناس پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست اجلاسیه نماز در استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ساعت 4 صبح امروز خبری مبنی بر برخورد دو قایق صیادی متعلق به صیادان روستای چاپاقلی بندرترکمن و جان باختن 16 نفر در فضای مجازی منتشر شده بود را پیگیری کردیم.
وی گفت: فرمانداران گمیشان و بندرترکمن، فرمانده مرزبانی، فرمانده دریابانی، نیروی انتظامی این دو شهرستان و غیره را برای بررسی صحت این موضوع بسیج کردیم که تا کنون نتیجه بررسی‌ها نشان می‌دهد این موضوع صحت ندارد و خوشبختانه اتفاقی برای صیادان رخ نداده است.
گفتنی است از صبح امروز در برخی کانال‌ها و گروه‌ها در فضای مجازی شایعه‌ای درباه برخورد دو فروند قایق موتوری و جان باختن 16 صیاد روستای چاپاقلی در حال انتشار است که خوشبختانه استاندار گلستان اعلام کرد این موضوع صحت ندارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد