hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > امتحانات پایان ترم مدارس خراسان‌جنوبی غیر حضوری برگزار می‌شود

امتحانات پایان ترم مدارس خراسان‌جنوبی غیر حضوری برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گفت: تمامی امتحانات پایان ترم مدارس خراسان‌جنوبی براساس نظر ستاد ملی کرونا غیر حضوری برگزار می‌شود.

محمد علی واقعی  اظهار کرد: بر اساس نظر ستاد ملی کرونا در کشور و به تبع آن در خراسان جنوبی همه امتحانات پایان ترم مدارس در استان به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: حتی این موضوع مطرح بود که امتحانات پایه اول و دوم دبستان به صورت حضوری برگزار شود که این مورد نیز با مخالف ستاد ملی کرونا در راستای حفظ سلامت دانش‌آموزان رو به رو شد.

واقعی ادامه‌داد: البته در این بین امتحانات نهایی پایه دوازدهم، داوطلبان آزاد و بزرگسالان و برخی از دروس مهارتی کار و دانش و فنی و حرفه‌ای استثناء است و به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه دروس غیر مهارتی کار و دانش و فنی و حرفه‌ای نیز به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود، بیان‌کرد: نهایت تلاش بر این است که با ارتباط حضوری و فیزیکی کمتر سلامت دانش آموزان حفظ و در راستای کنترل بیماری کرونا کمک کرده باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی یادآور شد: امتحانات غیر حضوری باید در سامانه شاد و یا سایر سامانه‌های تصویب شده توسط شورای مدرسه انجام شود.

واقعی افزود: اگر دانش‌آموزی به هر دلیلی برای امتحانات پایان ترم مدارس دسترسی به اینترنت نداشته باشد معلم می‌تواند نمرات مستمر او از پانزدهم شهریور تا دی ماه را به عنوان نمره پایان ترم لحاظ کند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد