hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز| توسعه متوازن کرج با استفاده از نیروهای متخصص

البرز| توسعه متوازن کرج با استفاده از نیروهای متخصص

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: از نیروی بومی متخصص و متعهد باید سود برد.


عزیز اکبریان در دیدار با شهردار منتخب کرج، اظهار کرد: آرزوی توفیق و سربلندی روزافزون را برای شهردار منتخب کرج از درگاه الهی خواستارم.

 او با تأکید بر اینکه از ظرفیت نیروی انسانی بومی، متخصص و متعهد در جهت توسعه متوازن شهر باید سود برد، افزود: بدون شک علی‌اصغر کمالی زاده یکی از شهردارهای ماندگارِ کرج خواهد شد.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی به عقب‌ماندگی یک‌ساله کرج نیز اشاره کرد و ادامه داد: قطع یقین این عقب‌ماندگی را نمی‌شود در مدت‌زمان محدود جبران کرد اما باید نهایت توان را برای رفع این عقب‌ماندگی‌ها به کار گرفت.

اکبریان به عملکرد قابل‌قبول محمدرضا احمدی‌نژاد سرپرست سابق شهرداری کرج اشاره کرد و گفت: احمدی‌نژاد با مدیریت صحیح خود آرامش خوبی را در مجموعه مدیریت شهری حاکم کرد.

شهر با هدایت و حمایت بزرگان به نقطه مطلوب می‌رسد.

شهردار منتخب کرج نیز در این دیدار اداره شهر و شهرداری را مستلزم راهنمایی، هدایت و حمایت مدبرانه نمایندگان کرج در مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: با همکاری، همدلی و همفکری بزرگان شهر می‌توان شهر را به نقطه‌نظر مطلوب رساند.

علی‌اصغر کمالی زاده با اشاره به اینکه کلان‌شهر کرج با مشکلات عدیده‌ای در بخش‌های گوناگون روبروست، ادامه داد: برای اجرای پروژه بزرگراه شمالی نیازمند مساعدت وزارت راه و شهرسازی هستیم، همچنین دولت می‌تواند شهرداری را به‌عنوان مشارکت‌کننده در این طرحِ ملی حمایت کند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد