hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > استان اصفهان در وضعیت زرد کرونا قرار گرفت

استان اصفهان در وضعیت زرد کرونا قرار گرفت

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: همه شهرستان‌های استان اصفهان در وضعیت زرد کرونا قرار گرفت.

آرش نجیمی  با اشاره به آخرین وضعیت رنگ بندی شهرهای استان اصفهان در زمینه شیوع کرونا اظهار داشت: همه شهرهای استان اصفهان از ۱۱ دی ماه در وضعیت زرد این بیماری قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه اعمال محدودیت‌های آذر ماه کمک قابل توجهی را به کنترل شیوع بیماری کرونا داشت، ابراز داشت: همراهی مردم منجر به کاهش کمتر از ۲۰ درصدی مثبت شدن نتایج تست بیماران مشکوک به کرونا در استان شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تاکید بر اینکه بیمارستان الزهرا (س) اصفهان از لیست بیمارستان‌های ریفرال کرونا خارج شده است، اضافه کرد: این بیمارستان دیگر بیماران مبتلا به کرونا را پذیرش نمی‌کند و در حال تبدیل بخش‌ها برای پذیرش دیگر بیماران است.

بیمارستان عیسی بن مریم تنها بیمارستان ریفرال کرونا

وی با بیان اینکه بیمارستان عیسی بن مریم بیمارستان ریفرال کرونا در اصفهان است، افزود: این بیمارستان همچون گذشته نسبت به پذیرش و بستری بیماران مشکوک به کرونا اقدام می‌کند و از این پس مادران باردار مشکوک به کرونا نیز در بیمارستان عیسی بن مریم پذیرش و بستری می‌شوند.

نجیمی با بیان اینکه بیمارستان صدوقی از تاریخ ششم دی‌ماه تا حداقل ۶۰ تخت بستری از ظرفیت بیمارستان سیار را به پذیرش بیماران کرونایی دارای دفترچه بیمه نیروهای مسلح اختصاص داده است، تصریح کرد: همچنین بیمارستان خورشید ۴۵ تخت فعال خود را با رعایت کامل اصول کنترل عفونت و جداسازی به پذیرش و بستری بیماران کرونایی اختصاص داده است.

وی با تاکید بر اینکه بیمارستان ۵۷۷ ارتش نیز نسبت به پذیرش و بستری زندانیان مبتلا به کرونا اقدام می‌کند، ادامه داد: بیمارستان سیدالشهدا نیز ۲۵ درصد از ظرفیت تخت‌های فعال خود را به پذیرش و بستری بیماران مبتلا به سرطان مشکوک به کرونا اختصاص داده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد