hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > شجاعی چالش بزرگی برای سرمربیگری تراکتور دارد/ کسب قهرمانی خواسته هواداران تبریزی است

شجاعی چالش بزرگی برای سرمربیگری تراکتور دارد/ کسب قهرمانی خواسته هواداران تبریزی است

عباس چمنیان درباره وضعیت سرمربیگری شجاعی در تیم فوتبال تراکتور و برنامه بازی‌های لیگ برتر فوتبال توضیحاتی داد.
عباس چمنیان، مربی تیم فوتبال تراکتور، درباره وضعیت این تیم تبریزی اظهار کرد: ما بعد از بازی با تیم صنعت نفت آبادان به علت فشردگی بازی‌ها ۲ روز به بازیکنان استراحت دادیم تا ریکاوری شوند و تمرینات خود را از روز یکشنبه شروع کردیم.
چمنیان درباره این که با سرمربیگری شجاعی بازیکن سوزی صورت می‌گیرد، گفت: چالش بزرگی برای مسعود شجاعی است که این مسئولیت بزرگ را قبول کند. البته در همه جای دنیا چنین شرایطی وجود دارد و بازیکنان بزرگ مسئولیت تیم‌ها را برعهده می‌گیرند. نتیجه نگرفتن تیم تراکتور باعث می‌شود که جایگاه تیم ما دستخوش تغییرات شود و همین موضوع برای شجاعی چالش ایجاد می‌کند.

سرمربیگری شجاعی نوید خوبی برای فوتبال کشورمان است 

او درباره رضایت زنوزی از سرمربیگری شجاعی گفت: به هر حال زنوزی و هواداران معتقدند که شخصیت و بزرگی شجاعی روی تیم تراکتور تاثیرگذار است. تیم ما در ۳ هفته اخیر ۲ پیروزی و یک نمایش قابل قبول برابر صنعت نفت آبادان داشته است. به هر حال نتایج بازی‌های اخیر رضایت هواداران و عوامل باشگاه تراکتور را فراهم کرده است؛ به همین علت  درخواست پذیرش سرمربیگری از سوی شجاعی را ارائه کرده‌اند. البته شجاعی هنوز نپذیرفته است که تا پایان فصل هدایت تراکتور را برعهده بگیرد.
او ادامه داد: به نظرم اتفاق خوبی است؛ در صورتی که شجاعی سرمربی تراکتور شود، نوید خوبی برای فوتبال کشورمان است. به هر حال شجاعی سرمایه ملی ما است و مربیگری او به فوتبال ما کمک می‌کند.
شجاعی چالش بزرگی برای سرمربیگری تراکتور دارد/ کسب قهرمانی خواسته هواداران تبریزی است

شجاعی می تواند از چالش سرمربیگری سربلند بیرون بیاید 

او افزود: بعید می‌دانم مشکل خاصی باشد. شجاعی ویژگی‌های مثبتی دارد و با تمرکز بالا کار می‌کند. ارتباطی به سن و سالش ندارد. به طور حتم شجاعی می‌تواند سربلند  از این چالش بیرون بیاید و مسئولیت تراکتور را برعهده بگیرد. به هر حال سرمربیگری تراکتور مسئولیت بزرگی برای شجاعی است.
مربی تراکتور درباره مشکلات شجاعی برای نشستن روی نیمکت تراکتور گفت: مشکلی وجود ندارد و شجاعی سخت همراه با سایر بازیکنان تمرین می‌کند. او به احتمال زیاد در دیدار‌های بعدی بازی می‌کند. من در ابتدا مشاوره فنی تراکتور را بر عهده داشتم و اکنون  به کادر فنی تراکتور اضافه  شده‌ام و بخش زیاد کار فنی تیم را برعهده دارم. شجاعی قرار است تا آخر فصل به عنوان بازیکن به تیم تراکتور کمک کند و ایده‌های فنی اش را هم ارائه بدهد و مشکل خاصی وجود ندارد.

تیم ملی فوتبال همچنان به شجاعی نیاز دارد  

او ادامه داد: به نظرم حیف است که از شجاعی در بازی‌ها  استفاده نکنیم و در سطح تیم ملی فوتبال هم به این بازیکن نیاز داریم. به طور حتم شخصیت شجاعی به صورتی است که از لحاظ فنی می‌تواند به تیم ما کمک کند. مربیان تیم ملی با دید بهتری به این بازیکن نگاه کنند. او سرمایه جدا نشدنی فوتبال کشورمان است.

امیدوارم  بازی های زیبای تراکتور همراه با نتیجه گیری باشند 

او ادامه داد: برنامه تاکتیکی خود را برای بازی با شهر خودرو شروع کرده‌ایم. تیم ما روند خوبی دارد و با وجود این که برابر صنعت نفت آبادان شکست خوردیم، اما بازیکنان ما بازی خوبی ارائه کردند. عملکرد بازیکنان ما در ۳ بازی گذشته خوب بوده است و هواداران راضی بودند. بازی زیبا و هدفمندی ارائه می‌دهیم. سعی کردیم که اشکالات و ضعف‌های خود را برطرف کنیم. امیدوارم ارائه بازی زیبا همراه با کسب نتیجه باشد.

برنامه بازی ها نباید به خاطر یک تیم خاص تغییر کند 

چمنیان درباره این که قبول دارد برنامه ریزی بازی‌ها به نفع یک تیم خاص است، گفت: به طور حتم اصل مهم این است که سازمان لیگ نگاهش به  سمت منافع فوتبال و همه تیم‌های فوتبال  باشد. به نظرم نباید به خاطر حضور  نماینده کشورمان در آسیا، سایر تیم‌های فوتبال متضرر شوند و جای تفکر و برنامه ریزی بهتری وجود دارد. بازی‌های معوقه زیادی داریم و این موضوع به همه تیم‌ها لطمه می‌زند. این مسئله برای لیگ حرفه‌ای معتبر و زیبنده نیست.  علاوه بر این درست نیست که  جدول بازی‌ها را  به خاطر یک تیم دگرگون کنیم.

برنامه بازی ها  باید طبق منافع همه تیم ها تنظیم شود 

مربی تراکتور درباره این که باشگاه تراکتور به برنامه بازی‌ها اعتراض کرده است، بیان کرد: ما فقط به بازی‌های خود در لیگ برتر فوتبال نگاه نمی‌کنیم، این برنامه ریزی روی  ۱۶ تیم فوتبال تاثیرگذار است. بازی‌های معوقه در معاملات جدول رده بندی تاثیرمی گذارند و به نظرم باید در برنامه بازی‌ها تجدید نظر شود و  مسئولان سازمان لیگ این برنامه را  طبق منافع همه تیم‌ها تنظیم کنند. تیم پرسپولیس که در آسیا شرکت کرده است، باید تبعات آن را قبول کند که بازی هایش فشردگی زیادی دارند.
مربی تراکتور درباره هدف این تیم تبریزی در لیگ برتر فوتبال گفت: به طور حتم هدف  و خواسته هواداران ما کسب  قهرمانی در لیگ برتر فوتبال است و این اتفاق خوبی برای تراکتور محسوب می‌شود. تیم ما برای ۴ رویداد مهم آماده می‌شود و دیدگاه ما قهرمانی است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد