hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > دولت ترامپ را سرنگون کنید

دولت ترامپ را سرنگون کنید

الک بالدوین از هنرپیشه‌های باسابقه‌ هالیوود روز گذشته در سخنانی از رأی‌دهندگان آمریکایی خواست برای سرنگون‌کردن دولت دونالد ترامپ پای صندوق‌های رأی بروند.
بالدوین در سخنانی شدید‌اللحن گفت: اگر می‌خواهید به خشونت‌های ناشی از اسلحه، سوء‌مدیریت در بخش انرژی و برابری نژادی پایان دهید، پای صندوق‌های رأی بروید و علیه ترامپ رأی بدهید.
انتخابات میان‌دوره کنگره و سنای آمریکا روز چهارم نوامبر برگزار می‌شود و دموکرات‌ها امیدوارند در این انتخابات بتوانند اکثریت این دو مجلس را به دست آورند و اندکی از قدرت ترامپ بکاهند.
بالدوین گفت: «ما فقط از طریق صندوق رأی می‌توانیم تغییراتی در سیاست آمریکا ایجاد کنیم. ما همین‌جا از طریق قانونی این دولت را عوض خواهیم کرد». بالدوین این سخنان را در مراسم شام حزب دموکرات که با هدف جمع‌آوری کمک‌های مالی برگزار شده بود، ایراد کرد. بالدوین تأکید کرد، باید از طریق قانونی و از مسیر صندوق‌های رأی این دولت را سرنگون کنیم.
بالدوین یکی از هنرپیشه‌های‌ هالیوودی است که طی دو‌سال اخیر گزنده‌ترین انتقادها را علیه ترامپ مطرح کرده است. برنامه تلویزیونی که در آن بالدوین، ترامپ را مسخره می‌کرد نیز، اخیرا برنده جایزه امی شده است. پس از روی کارآمدن ترامپ بسیاری از هنرپیشه‌های ‌هالیوودی زبان به انتقاد از ترامپ گشودند؛ ازجمله معروف‌ترین این افراد می‌توان به رابرت دنیرو، جیم کری و سوزان ساراندون اشاره کرد.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد